Коли AI створює суперкар: знайомство з Turbio (фото)
— 12.10.2025AI допоміг створити гіперкар, який виглядає як мистецтво і розганяється за 2,5 секунди.
Hyundai Ioniq 5 N: від захоплення до розчарування — власник уже два місяці не може виїхати з місця
Електричний драйв, який підкорив серця
Hyundai Ioniq 5 N — справжній переворот у світі електрокарів. Ця модель довела: електромобіль може дарувати не лише блискавичне прискорення, а й щире задоволення від кермування.
Саме це, без сумніву, й підштовхнуло одного покупця з Техасу придбати один із перших Ioniq 5 N у своєму штаті. Емоції зашкалювали — поки не трапилось щось зовсім протилежне.
Радість тривала недовго
На одометрі — лише 8 тисяч миль. І раптом — автомобіль зупиняється. За словами власника, електрокар просто відмовився заряджатися, а на панелі засвітилася червона попереджувальна лампа.
Тепер, як повідомляє сам водій, його Ioniq 5 N стоïть на дилерській станції вже понад два місяці, і кінця цієї історії не видно.
Як усе почалося
Історія набула розголосу 27 серпня, коли власник — чоловік на ім’я Вільям — розповів про свій випадок на Reddit. У публікації під назвою «Допоможіть розібратися з тим, як мене, здається, футболять у сервісі» він описав, що машина вже тижнями перебувала на обслуговуванні без жодних конкретних пояснень.
Цікаво, що радник із сервісу запевнив — проблема нібито не в ICCU (Integrated Charging Control Unit), тобто інтегрованому модулі керування зарядкою та живленням, який раніше вже вважали слабким місцем деяких моделей Ioniq 5.
Не один у біді
Ситуація Вільяма виявилась не поодинокою. Інші користувачі Reddit, які володіють Ioniq 5 N або Elantra N, почали ділитися схожими історіями — ті самі проблеми, той самий дилер у Сан-Бруно, Каліфорнія.
Один із власників розповів, що спершу йому теж поставили неправильний діагноз. Лише через 45 днів очікування авто отримало новий блок ICCU — і нарешті запрацювало.
Тиша з боку Hyundai
Наразі ні Hyundai, ні дилер не надали жодних коментарів чи оновлень щодо ситуації.
Тим часом історія Вільяма викликає все більший резонанс серед власників електрокарів: якщо навіть “заряд емоцій” може раптово згаснути — хто наступний?
Блискучий старт Hyundai Ioniq 5 N затьмарився невизначеністю. Та шанувальники електричних “Н”-моделей сподіваються, що це лише тимчасовий збій у системі, а не початок великої проблеми для улюбленця автолюбителів.
«Повний безлад» — власники про дилера в Каліфорнії
«У них там просто хаос», — написав ще один користувач Reddit про той самий дилерський центр у Північній Каліфорнії.
Минулого тижня Вільям, власник проблемного Ioniq 5 N, опублікував нове оновлення:
«Після двох місяців я досі без авто і навіть не знаю, коли його повернуть. Успіху тим, хто зараз чекає на батарею», — написав він.
На скріншоті з листування із сервісом видно, що консультант підтверджує: основна батарея замовлена, але “на очікуванні” — без жодної дати поставки.
Коли мовчання — найгірше
Вільям розповів журналістам Carscoops, що найбільше його засмучує не поломка, а повна відсутність прозорості з боку Hyundai.
«Навіть якщо припустити, що це через проблеми з постачанням, така тиша просто неприйнятна. Щотижня одне й те саме: немає дати батареї, немає дати повернення авто», — ділиться чоловік.
Купівля мрії, яка перетворилась на боротьбу
Власник уже подав запит на зворотний викуп автомобіля, але й цей процес, за його словами, «застряг»:
«Минуло вже чотири тижні — і жодного прогресу».
Журналісти Carscoops звернулися до Hyundai за коментарем щодо проблем із батареєю та затримок постачання.
У компанії підтвердили, що “вивчають ситуацію”, проте жодних конкретних пояснень поки не надали.
Що далі?
Поки Hyundai мовчить, історія Вільяма викликає все більше запитань серед власників електрокарів.
Ioniq 5 N мав стати символом потужності, технологій і нової ери драйву, але тепер перетворився на символ невизначеності та бюрократії.
І поки цей «електричний хижак» продовжує стояти на стоянці, його власник чекає хоча б одного — чесної відповіді, коли знову зможе натиснути на педаль газу.