Final Edition: останній Touareg від VW (фото)
— 16.10.2025Volkswagen завершує виробництво Touareg у класичному вигляді, готуючи його електричного наступника.
Чотиридверний Charger у стилі Daytona: драйв всередині та зовні
Dodge вирішив перетворити купе Charger EV на справжній чотиридверний суперседан — сміливий крок у сучасному світі автомобілів. І, чесно кажучи, з фінансового погляду це не такий вже й ризикований хід.
Те ж саме шасі, але більше можливостей
Обидві версії — купе та седан — побудовані на одній платформі, і їхні габарити майже однакові. Хоча седан отримав дві додаткові двері, він не втратив у спортивності та характері.
Daytona всередині та зовні
Новий Charger Daytona EV зберігає спортивний дух легендарного купе. Стильні лінії, агресивна фронтальна частина та салон, де кожна деталь кричить про швидкість, створюють відчуття, що ти вже на стартовій прямій.
Враження від керування
Попри додаткові двері та трохи більшу масу, седан відчувається неймовірно живим на дорозі. Це авто для тих, хто хоче поєднувати повсякденну практичність з адреналіном за кермом.
Daytona Twins: схожі, але різні
Чотиридверний і дводверний Charger Daytona мають однакову колісну базу — 121 дюйм. Довжина авто становить 206,6 дюйма, а ширина — 78,6 дюйма.
Щодо висоти, чотиридверний седан трохи вище свого купе-побратима — різниця всього 0,1 дюйма.
Але найлегший спосіб відрізнити їх один від одного — просто порахувати двері.
Салон: знайоме, але зручніше для пасажирів
Всередині чотиридверний Charger Daytona майже не відрізняється від купе — хіба що задні сидіння стали більш практичними. Тут все знайоме: Uconnect 5, сенсорні кнопки та меню, які іноді ставлять мозок на випробування.
2026 Charger Daytona: дух Scat Pack живий
Не сумнівайтеся, Charger Daytona 2026 року — швидкий автомобіль. Відкидаючи штучні звуки вихлопу, розгін до 60 миль/год займає всього 3,3 секунди, а четверта миля проходиться за 11,7 секунди.
Тайм-атака забезпечується двома 400-вольтовими електромоторами на обох осях, як у купе Daytona. Разом вони видають 670 к.с. та 627 фунт-футів крутного моменту — чиста електрична потужність, яка буквально штовхає в спинку крісла.
Потужність vs. ефективність
Попри батарею на 94 кВт-год, чотиридверний Charger Daytona — важкий автомобіль майже 6000 фунтів (≈ 2720 кг). За оцінками EPA, запас ходу версії Scat Pack становить 223 милі, але в реальних умовах він, швидше за все, буде близько 190 миль. Для порівняння, головний конкурент — Tesla Model S — пропонує комфортні 400 миль. Це трохи розчаровує, якщо очікувати, що електромобіль поєднує швидкість із дальністю.
2026 Dodge Charger Daytona Scat Pack: вже у дилерів
Dodge нарешті почав доставляти чотиридверний Charger Daytona Scat Pack 2026 року з заводу Windsor Assembly в Онтаріо, Канада. За даними Mopar Insiders, кілька таких машин уже помічені в автосалонах США. Це офіційний старт продажів першого у світі та першого в історії Dodge електричного мускул-седана.
Чи зможе електричний Charger стати хітом продажів?
Правда полягає в тому, що Dodge поки що не досяг великих успіхів у переході на електрику. Багато фанатів бренду не знаходять купе Charger Daytona привабливим. А поява звичайної версії з рядним “шісткою” (і, можливо, V8) зовсім не допомагає популяризувати ідею електричного мускул-кару.
То чи зможе чотиридверний Scat Pack реально продаватися? Stellantis стверджує, що дводверна версія розійшлася за менше ніж 24 години після старту продажів. Продовжувати цей успіх буде складніше.
Хоча продуктивність седана більш ніж достатня, слабкий запас ходу трохи знижує азарт. І ще одне: авто не з дешевих. Базова ціна чотиридверного Charger Scat Pack 2026 року — $61 995 без опцій. З додатковими опціями сума легко перевищує $75 000, що, чесно кажучи, досить дорого