Новий SUV Dreame — майже клон Bentley (фото)
— 17.10.2025Китайський виробник Dreame продовжує копіювати елітні авто — цього разу взяв на приціл Bentley.
Volkswagen Polo GTI – останній маленький гарячий хетчбек, який вартий уваги
Чому про нього варто говорити?
Polo GTI вижив там, де його конкуренти давно пішли у відставку. Ford Fiesta ST, Hyundai i20N, Skoda Fabia vRS, Suzuki Swift Sport, Vauxhall Corsa VXR, Renaultsport Clio – всі вони вже залишили сцену. А Polo GTI досі на ногах. І це вагомий аргумент, щоб хоча б раз сісти за його кермо.
Так, Volkswagen анонсував електричну версію ID. Polo GTI, тож класична бензинова версія не протримається в продажу вічно. Але поки вона тут – варто насолодитися кожною хвилиною.
Зовнішність і стиль
Цей шостий Polo з’явився ще у 2017 році, а GTI дебютував одночасно. У 2022 році авто отримало легкий фейсліфт:
Маленький, але могутній
Polo GTI – один із небагатьох маленьких «гарячих» хетчбеків, що ще виробляють. І саме тут полягає його магія: це машина, яка може замінити набагато більші авто, але при цьому залишає задоволення від водіння.
Його головний суперник – Mini JCW. Схожий мотор, але ціна стартує від 33 тисяч фунтів, а задні сидіння практично непотрібні. Polo пропонує реальну практичність: місце в салоні, зручні крісла та багажник на 305 літрів.
Якщо Mini або Volkswagen не підходять, альтернативи майже всі – електромобілі: Alpine A290, Abarth 500e або майбутній Peugeot 208 GTI.
Динаміка і мотор
Під капотом – 2.0-літровий турбомотор на 204 к.с. та 236 Нм крутного моменту. Передні колеса отримують всю міць через DSG, що дозволяє розігнатися до 100 км/год за 6,5 секунд.
Так, хотілося б механічної коробки та трохи повільніший розгін для справжнього драйву. Але навіть з DSG Polo GTI відчувається живим і азартним.
Салон: зручність понад стиль
Всім знайомі GTI-сідушки в клітинку тут на місці. Хочете шкіру? Можете замовити, але сенсу особливого немає.
Стандартна мультимедійна система – 8-дюймовий сенсорний екран, є опція 9,2-дюймового Discover Pro. Але головне – це простота і зручність: окремий блок клімат-контролю, справжній важіль КПП, ручник. Для тих, хто любить кермо, а не кнопки – справжня знахідка.
Ціна: не з дешевих
Базовий Polo у 2025 році коштує від 22 тисяч фунтів. А GTI? Понад 30 тисяч до того, як ви почнете ставити додаткові опції. Так, це не бюджетний варіант, але за практичність і драйв доведеться платити.
Вердикт: чи вартий він уваги?
Polo GTI – один з останніх маленьких гарячих хетчбеків на ринку. І за це Volkswagen заслуговує аплодисментів.
Але, щоб залишити справжній слід у серцях фанатів, йому бракує трохи характеру: механічної коробки та більш «гострої» настройки двигуна. На сьогодні він більше схожий на топверсію Polo, ніж на конкурента Fiesta ST.
Проте за свої гроші це практичний, живий і веселий автомобіль. І поки він ще є – варто відчути його дух на дорозі, бо класичний Polo GTI скоро відійде в історію, а на його місце прийде електрична версія.