
Доступна електромобільність: GM готує наступників Bolt
— 20.10.2025 / 18:00- GM розробляє літій-марганцеві акумулятори, які обіцяють більший запас ходу.
- Chevrolet Bolt 2027 року дебютує з акумулятором місткістю 65 кВт-год на базі LFP та зарядкою потужністю 150 кВт.
- Ройс підтвердив, що планується випуск кількох доступних електромобілів у межах лінійки за нижчою ціною.
Новий Chevrolet Bolt 2027: повернення легенди та плани GM на доступні електрокари
Довгоочікуваний дебют
На початку місяця відбувся дебют нового Chevrolet Bolt 2027 року. Автомобіль отримав низку технічних оновлень, але зберіг знайомі риси дизайну, які легко впізнати.
Чи стане ця модель успішною — покаже час і продажі. Та у GM упевнені: попит на доступні електромобілі зростатиме, і компанія вже готує продовження.
Нове покоління доступних електромобілів
Президент General Motors Марк Ройс заявив, що компанія працює над створенням цілої лінійки недорогих електрокарів. Деталей він не розкрив, однак натякнув, що йдеться про кілька нових моделей у схожому ціновому сегменті.
“Після нового Bolt з’явиться сімейство електромобілів з доступною ціною. Вони будуть близькі за розмірами та вартістю, хоча й не всі матимуть ім’я Bolt”, — зазначив Ройс.
Що чекати далі
Ймовірно, частина нових електромобілів буде побудована на базі Bolt, а інші стануть окремими моделями, але з подібними характеристиками. GM планує заповнити так звані “білі зони” — сегменти ринку, де нині бракує пропозицій.
“Ми бачимо можливості у різних класах і формах — не лише в межах Bolt, а й у нових рішеннях для різних смаків і потреб покупців”, — додав Ройс.
Підсумок
GM робить ставку на масовий сегмент електромобілів. Новий Bolt — лише початок. Попереду нас чекає сімейство доступних моделей, здатних зробити електромобілі звичним вибором для більшості водіїв.
Bolt Tech: нові технології для доступних електромобілів GM
Акумулятор та запас ходу
Новий Chevrolet Bolt 2027 року оснащено акумулятором місткістю 65 кВт-год на базі літій-залізо-фосфатної (LFP) технології. Така батарея забезпечує запас ходу до 410 км на одному заряді.
Це — практичне рішення для щоденного використання, яке поєднує прийнятну вартість, надійність і довговічність.
Швидке заряджання
Bolt тепер підтримує швидку зарядку потужністю 150 кВт, що суттєво швидше за попередню модель, яка мала лише 50 кВт. Завдяки цьому поповнити запас енергії можна набагато швидше — зручно під час далеких поїздок.
GM планує використовувати цю ж технологію заряджання і в майбутніх бюджетних електрокарах.
Нове покоління акумуляторів
Президент GM Марк Ройс повідомив, що компанія переходить на нові типи елементів живлення, відмінні від тих, що використовувалися раніше. Це може свідчити про ширше впровадження LFP-батарей у доступних моделях.
Паралельно GM розробляє літій-марганцеві акумулятори, які мають з’явитися вже у 2028 році. Очікується, що вони забезпечать більшу енергомісткість та збільшений запас ходу у порівнянні з нинішніми LFP-батареями.
Підсумок
GM робить ставку на розвиток власних акумуляторних технологій. Завдяки цьому компанія прагне зробити електромобілі не лише доступнішими, а й ефективнішими — із більшим запасом ходу та швидшим заряджанням.