Mercedes GLC електро проти BMW iX3
— 22.10.2025Mercedes GLC електро коштує стільки ж, що і BMW iX3, але має меншу батарею та трохи менший запас ходу.
Isuzu виходить на ринок електричних пікапів у Великій Британії
Isuzu планує завоювати британський ринок компаній та зарплатних викупів з новим пікапом D-Max EV. Це стало можливим завдяки змінам у податках для компаній, які тепер сильно заохочують електричні пікапи з подвійною кабіною.
Податкові зміни стимулюють електрифікацію
З квітня 2025 року HMRC почав розглядати більшість нових пікапів з подвійною кабіною як легкові автомобілі, а не як комерційні. Раніше це давало податкові переваги в порівнянні з аналогічними позашляховиками.
Тепер компанії отримують податкові пільги лише для автомобілів з низьким рівнем CO2, а пікапи тепер обкладаються податком за системою benefit-in-kind (BIK), а не за фіксованою ставкою для комерційних авто.
Для більшості дизельних пікапів із понад 200 г/км CO2 податок BIK складає 37%, що майже в п’ять разів більше, ніж раніше. Ті, хто зареєстрував авто до 6 квітня 2025 року, можуть користуватися старою системою до 5 квітня 2029 року або поки авто не продадуть.
Бум на ринку пікапів
Через дедлайн на реєстрацію авто ринок пережив «бум і падіння». Продажі зросли на 19% у першому кварталі, а в наступні шість місяців знизилися на 3%, повідомляє SMMT.
Однак нова система податків створює можливості для низьковикидних гібридів та електричних пікапів. Вже доступні дві моделі, а з появою D-Max EV їх стане три.
Переваги нового D-Max EV
На думку менеджера Isuzu UK Ніла Скотта, D-Max EV має великі шанси на успіх:
Наприклад, для водія з 20% податком на доходи податкове навантаження складе всього близько £30 на місяць. Для порівняння, дизельні пікапи обкладалися мінімум £240 на місяць.
D-Max EV також повністю підпадає під систему зарплатного викупу, де водії сплачують низький податок BIK замість оподаткування високої вартості оренди авто з їхньої зарплати.
Для бізнесу та «лайфстайлу»
Спеціальних «лайфстайл» версій D-Max EV не планується. Проте пікап підходить як для бізнес-клієнтів, яким важлива вантажність, так і для водіїв, що цінують 4×4 та повсякденну зручність.
«Ми спеціалізуємося на пікапах та прагнемо зробити їх частиною нульового викиду. D-Max EV демонструє наше прагнення випереджати законодавчі зміни та задовольняти потреби клієнтів», – сказав Ніл Скотт.