Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Isuzu робить ставку на електричні пікапи

Isuzu виходить на ринок електричних пікапів у Великій Британії

Isuzu планує завоювати британський ринок компаній та зарплатних викупів з новим пікапом D-Max EV. Це стало можливим завдяки змінам у податках для компаній, які тепер сильно заохочують електричні пікапи з подвійною кабіною.

Податкові зміни стимулюють електрифікацію

З квітня 2025 року HMRC почав розглядати більшість нових пікапів з подвійною кабіною як легкові автомобілі, а не як комерційні. Раніше це давало податкові переваги в порівнянні з аналогічними позашляховиками.

Тепер компанії отримують податкові пільги лише для автомобілів з низьким рівнем CO2, а пікапи тепер обкладаються податком за системою benefit-in-kind (BIK), а не за фіксованою ставкою для комерційних авто.

Для більшості дизельних пікапів із понад 200 г/км CO2 податок BIK складає 37%, що майже в п’ять разів більше, ніж раніше. Ті, хто зареєстрував авто до 6 квітня 2025 року, можуть користуватися старою системою до 5 квітня 2029 року або поки авто не продадуть.

Бум на ринку пікапів

Через дедлайн на реєстрацію авто ринок пережив «бум і падіння». Продажі зросли на 19% у першому кварталі, а в наступні шість місяців знизилися на 3%, повідомляє SMMT.

Однак нова система податків створює можливості для низьковикидних гібридів та електричних пікапів. Вже доступні дві моделі, а з появою D-Max EV їх стане три.

Переваги нового D-Max EV

На думку менеджера Isuzu UK Ніла Скотта, D-Max EV має великі шанси на успіх:

  • вантажність – 1 тонна
  • здатність тягнути – 3,5 тонни
  • нульові викиди CO2, що робить його податково вигідним

Наприклад, для водія з 20% податком на доходи податкове навантаження складе всього близько £30 на місяць. Для порівняння, дизельні пікапи обкладалися мінімум £240 на місяць.

D-Max EV також повністю підпадає під систему зарплатного викупу, де водії сплачують низький податок BIK замість оподаткування високої вартості оренди авто з їхньої зарплати.

Для бізнесу та «лайфстайлу»

Спеціальних «лайфстайл» версій D-Max EV не планується. Проте пікап підходить як для бізнес-клієнтів, яким важлива вантажність, так і для водіїв, що цінують 4×4 та повсякденну зручність.

«Ми спеціалізуємося на пікапах та прагнемо зробити їх частиною нульового викиду. D-Max EV демонструє наше прагнення випереджати законодавчі зміни та задовольняти потреби клієнтів», – сказав Ніл Скотт.

👁 3
Позначки:

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності