Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Corvette ZR1 настільки швидка, що розплавилася

  • Corvette ZR1 досягла швидкості 213 миль на годину під час рекордного заїзду.
  • Жар від прямих вихлопних труб спричинив плавлення заднього бампера.
  • Модифікований Corvette виробляє на 30 % більше потужності, ніж стандартна модель.

Corvette ZR1 встановила новий рекорд швидкості в Техасі — але розплавила задній бампер

Рекорд із ціною у вогні

Сильно модифікований Chevrolet Corvette ZR1 (C7) встановив новий рекорд на легендарних перегонах Big Bend Open Road Race (BBORR) у Техасі. Але перемога виявилася гарячою — у прямому сенсі. Після заїзду частина заднього бампера просто розплавилася від спеки.

Швидкість понад 200 миль на годину

Перегони BBORR проходять двічі на рік на ділянці шосе US 285 між містами Форт-Стоктон і Сандерсон. Це 59 миль в один бік і стільки ж назад — загалом 118 миль (190 км). Тут учасники регулярно розганяються більш ніж до 200 миль/год (320 км/год).

Цього року за кермом Corvette ZR1 2019 року був Джон Анхальт. Йому вдалося встановити новий середній рекорд швидкості — 173,004 милі/год (278 км/год). Це означає, що протягом усієї дистанції він утримував таку швидкість — не лише на піках, а постійно!

Новий рекорд і неймовірний максимум

Анхальт перевершив попередній рекорд — 172,249 милі/год (277,2 км/год), встановлений ще у 2013 році на Corvette Z06. Під час заїзду він досяг максимальної швидкості 213 миль/год (343 км/год) — вражаючий результат, враховуючи величезне заднє антикрило автомобіля.

Коли швидкість розплавляє

Проте не все минуло ідеально. Після фінішу з’ясувалося, що задня частина ZR1 розплавилася. Ймовірно, причина в тому, що велике антикрило створило потужний вакуум позаду машини, який затримував гаряче повітря від вихлопних труб.

30 % більше потужності, ніж у стандарту

Модернізований Corvette має на 30 % більше потужності, ніж серійна версія. Але разом із рекордною швидкістю авто отримало й «вогняне нагадування», що іноді межа між технічним тріумфом і катастрофою — всього кілька градусів температури.

Хоч бампер і постраждав, цей Corvette ZR1 назавжди залишиться в історії BBORR як один із найшвидших серійних автомобілів, що коли-небудь виходили на цю трасу.

Не звичайний ZR1: монстр швидкості, який розплавив сам себе

Справжній технічний звір

Corvette ZR1 Джона Анхальта — це вже давно не звичайний спорткар. За словами власника, машина отримала приблизно на 30 % більше потужності, ніж стандартна версія. Під капотом — збільшений компресор, модернізовані рокери та штовхачі, портовані головки блоку та більша дросельна заслінка.

Вогняний вихлоп і ревіння, що змушує здригатися

ZR1 оснащено тюнінговими колекторами та прямоточною системою вихлопу AWE. Така конфігурація не лише дає мотору дихати на повну, а й робить вихлоп неймовірно гарячим і гучним. Саме через цю екстремальну систему частково й постраждав пластиковий бампер — спека виявилася надмірною навіть для перегонового звіра.

Можливості ще не вичерпані

Попри встановлений рекорд, Анхальт переконаний, що Corvette міг їхати ще швидше. Він зізнався, що довелося зменшити темп, щоб зберегти пальне — повна швидкість виснажила б бак всього за 20 хвилин.

На межі між тріумфом і пожежею

Як жартує сам перегонник, для автомобіля, який буквально розплавився, переписуючи історію BBORR, таке стримування, можливо, і стало єдиним, що вберегло його від повного згорання.

Corvette ZR1 Анхальта — це не просто машина. Це приклад того, як пристрасть до швидкості, інженерна майстерність і ризик можуть зійтися в одному вогняному моменті — і створити легенду.

👁 5
Позначки:

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності