Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Нова Honda Prelude без «механіки» — і це не випадково

  • Опція механічної коробки передач для нової Honda Prelude не передбачається.
  • Раніше Honda випускала гібридні моделі з «механікою», такі як CR-Z та перше покоління Insight.
  • У компанії пояснюють, що через орієнтацію сучасних гібридів на електричну складову встановлення механічної коробки передач є «неможливим».

І ось ця функція…

Так, йдеться про механічну коробку передач. Honda вже підтвердила, що новий Prelude отримає лише e-CVT трансмісію, ще до своєї світової прем’єри. Хоча це вдосконалена версія коробки, яку ми бачимо у Civic Hybrid, шанувальники марки все ж мріють про «механіку».

Механіка — рідкісний вид

Сьогодні Honda пропонує механічну коробку передач лише для Civic Si та Civic Type R. І це — все. Раніше вибір був значно ширшим, але цифри продажів сказали своє слово. Тож шансів побачити більше моделей з «механікою» від Honda майже немає.

Коли гібриди були з механікою

Цікаво, що близько 15 років тому Honda вже створювала електрифіковане купе з механічною коробкою передач. Автолюбителі одразу впізнають, про яку модель йдеться — ту саму, що поєднувала гібридну технологію та драйв від ручного перемикання.

Новий Prelude стане черговим кроком до майбутнього електрифікованих Honda — але, видається, для шанувальників «механіки» він залишиться лише мрією.

На сцену виходить CR-Z

У 2010 році Honda представила CR-Z — справжню інновацію свого часу. Це був один із небагатьох автомобілів у світі, який поєднував гібридну силову установку з механічною коробкою передач. І ні, мова не про «м’які» гібриди з трьома педалями — CR-Z був повноцінним гібридом із ручним керуванням.

Гібрид із драйвом

Під капотом CR-Z працював 1,5-літровий бензиновий двигун у парі з компактним електромотором. Разом вони видавали 121 к.с. та 128 фунтів-футів крутного моменту. Потужність була скромною, але цього вистачало для жвавих міських поїздок і приємного відчуття керування.

Хоча продажі не стали рекордними, цей маленький купе з часом отримав статус культового серед поціновувачів Honda.

Досвід був — чому не зараз?

CR-Z довів, що гібрид із механічною коробкою передач — це реально. Ба більше, ще раніше Honda втілила подібну ідею у першому поколінні Insight.

Тож виникає логічне питання: чому ж новий Prelude не може мати таку ж “душу водія”?

Honda пояснює

Керівник напряму з розвитку продуктів Honda — Хоріта Хідетомо — у коментарі для австралійського видання Drive розповів, чому сьогодні створити гібрид із механічною коробкою передач практично неможливо — принаймні для серійних автомобілів.

Електрика бере гору

«Раніше головну роль відігравав двигун, а електродвигун лише допомагав йому.
Зараз — навпаки: електрика й двигун ділять роботу майже навпіл, — пояснив Хідетомо. —
Так, ми розуміємо, що з e-CVT керування може бути не надто захопливим.
Саме тому в Prelude з’явилася нова система S+ Shift, яка покликана зробити водіння динамічнішим і цікавішим».

Чому «механіка» більше не потрібна

Якщо сказати простіше, раніше електрика допомагала двигуну, а тепер у сучасних гібридах електродвигун грає головну роль. Через це механічна коробка передач просто втрачає сенс у нових схемах. Логічно, хоча фанатам драйву таке пояснення навряд чи сподобається.

Мріяти ніхто не забороняє

Втім, мріяти про Prelude із двигуном від Type R — без гібридної частини — ще можна.
Чутки про таку версію вже з’являлися, але Honda офіційно нічого не підтвердила.

👁 2
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності