Mitsubishi Lancer Evo може повернутися
— 15.11.2025 / 14:25- Головний інженер Mitsubishi заявив, що Lancer Evo досі є можливим варіантом і особистою мрією, повідомляє австралійське видання Drive.
- Електрифікація буде частиною будь-якого нового Lancer Evo, і у Mitsubishi вже є досвід створення прототипів електричних спортивних автомобілів.
- На цей час модельний ряд Mitsubishi у США складається виключно з SUV і не викликає захоплення.
Mitsubishi: від колишньої слави до нових мрій
Історія Mitsubishi Motors нагадує долю колись багатої та впливової родини, яка втратила свій блиск. Це трохи схоже на сюжет із серіалу Shogun — іронічно, адже колись існував навіть Mitsubishi Shogun SUV. Величне ім’я і довга історія, але світ змінюється, і компанія зазнала труднощів.
Але Mitsubishi, яка багато разів вигравала ралі Париж-Дакар і неодноразово випереджала Subaru у WRC, ще не здалася.
Мрія про відродження Lancer Evo
На Токійському автосалоні цього року інженер Mitsubishi Каору Савасе розповів, що компанія все ще мріє про відродження одного зі своїх культових спортивних автомобілів.
«Ми, звичайно, мріємо про Lancer Evolution», — сказав він і додав: «Це моя особиста мрія».
Ці слова дають надію фанатам бренду: можливо, легендарний спортивний седан ще повернеться на дороги.

Мрії про драйв серед буденності
Якщо цілий день працювати над типовими кросоверами на кшталт Outlander, легко мріяти про ті часи, коли фінські ралісти гнали турбовані седани з повним приводом по ґрунтових трасах. Логотип Mitsubishi, три діаманти, вже трохи приглушився. Хоч компанія й тримає свою частку ринку, зараз вона не створює нічого, що справді захоплює.
Бюджетні машини та старі мрії
Фінансовий відділ компанії, напевно, задоволений: новий Eclipse став компактним кросовером, який купують люди, що навіть не бачили жодного фільму «Форсаж». Але інженери Mitsubishi не радіють, що весь модельний ряд виглядає нудно і передбачувано.
На питання про новий Lancer Evo Каору Савасе залишив двері відкритими: «У нас є різні технології, які ми можемо застосувати».
Чому це серйозно
Це не просто ностальгія інженера за часами «гарячих» турбокомпресорів розміром із гарбузи. Савасе — старший інженер, який створив систему Super All-Wheel Control, високотехнологічний повний привід, що часто давав перевагу Mitsubishi над Subaru на ґрунтових і асфальтованих трасах.
Mitsubishi також добре розуміє електрифікацію. Понад десять років тому компанія встановила рекорд на електромобілях під час підйому на Пайкс Пік, використавши спеціальний болід із потужністю понад 600 к.с. Завдяки альянсу з Renault і Nissan компанія може використовувати їхній досвід у цьому напрямку.
«Гало-ефект» для бренду
Навіть концепт спортивного електромобіля дав би бренду потрібний «гало-ефект». Lancer Evo має більше шанувальників у США, ніж показують продажі. Багато фанатів виросли на відеогрі Gran Turismo, ганяючи Lancer віртуально. Ці люди можуть обрати Outlander замість Nissan Rogue, якщо побачать, що Mitsubishi дбає про свою спадщину.














