Гаряча Mokka повертає інтерес до маленьких спорт-ЕВ (огляд)
— 18.11.2025Механічний диференціал, потужний мотор і чітка керованість роблять Mokka GSE неочікувано азартною.
Прощавай, VR6: кінець епохи
Volkswagen офіційно завершив виробництво свого легендарного двигуна VR6 наприкінці минулого року. Хоча в США цей мотор уже раніше зник із продажу.
Що таке VR6?
Назва VR6 розшифровується як “Verkürt Reihen Sechs” – скорочений рядний шестициліндровий двигун. Його вперше представили у 1991 році.
Чому він особливий?
Цей мотор робив звичайні Volkswagen трохи особливішими. Простий чотирициліндровий двигун тут ставав менш нудним. VR6 додавав потужності, звук і характер, які фанати полюбили відразу.

Легендарний VR6 у найкращому кузові
Можливо, найкращим “обгортанням” для VR6 став Volkswagen Corrado SLC, як от цей екземпляр 1992 року на аукціоні Bring a Trailer. Хоч Corrado і поступався у продажах своєму попереднику Scirocco, сьогодні він вважається дуже бажаним сучасним класиком.
Якщо вирішуєте купувати Corrado, оптимальний вибір — саме модель SLC з VR6 під капотом.

Стиль і стан, що вражає
Цей Corrado пофарбований у класичний Flash Red і має салон з бежевої шкіри. Машина вже двічі з’являлася на аукціоні Bring a Trailer і має всього 69 тисяч миль пробігу.
Вона не повністю оригінальна, але модифікації виконані дуже вдало: 15-дюймові диски BBS, занижена підвіска H&R та вихлоп Borla. Поставити VR6 із вихлопом Borla — це як дати Майлсу Девісу трубу.

Серце Corrado — легендарний VR6
Під капотом цього Corrado — 2,8-літровий VR6 із двома верхніми розподільчими валами. Заводська потужність — 178 к.с. і 240 Нм крутного моменту. Для порівняно легкого купе на базі Golf цього більш ніж достатньо.
Але цифри не передають головного: плавність роботи та характер VR6 створюють унікальні відчуття за кермом, які просто не описати числами.

Рідкісний класик із душею
Corrado залишався на ринку США лише до середини 1990-х, і Volkswagen його не замінив. Цей екземпляр — чудовий приклад бажаного та сильно недооціненого автомобіля з таким само легендарним мотором. Він “працює на всі шість циліндрів”.
Сьогодні турбовані 2-літрові чотирициліндрові мотори VW можуть дати більше потужності, але навіть половини тієї душі, яку відчуваєш у VR6, вони не передають.
Аукціон закінчується 19 листопада.