Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Гаряча Mokka повертає інтерес до маленьких спорт-ЕВ (огляд)

Мокка, яка їде швидше? Так, це нова Mokka GSE

Vauxhall робить черговий різкий поворот у своїй історії «заряджених» моделей. Тепер шильдик GSE розшифровується як Grand Sport Electric, і ним прикрасили компактний електричний кросовер, який обіцяє бути значно гарячішим, ніж виглядає.

Під капотом — або радше під підлогою — потужніший електромотор на 276 к.с., що крутить передні колеса. Розгін до 100 км/год за 5,9 секунди, максималка — 200 км/год. Техніка знайома фанатам маленьких електричних спорткарів: тут і платформа Abarth 600e, і Alfa Romeo Junior Veloce, і майбутній Peugeot E-208 GTI.

Схоже на чергову страву зі спільної кухні Stellantis? Так. Але у Vauxhall переконують: смак тут власний.

Чи можливо зробити з Мокки драйверське авто?

Питання відкрите. Інженери, які працювали над Mokka GSE, не координувалися з італійцями чи французами. Усі моделі ніби прагнуть одного й того ж — бути «спортсменами» — але глобальної спільної філософії не видно.

Чи зможе вона сподобатись справжнім автолюбителям?

Vauxhall дістали всі потрібні інгредієнти.

Тут є:

  • механічний диференціал Torsen спереду,
  • гальма Alcon з дисками 380 мм,
  • спеціальні шини Michelin Pilot Sport EV,
  • підвіска майже на 50% жорсткіша, ніж у звичайної Мокки,
  • гідравлічні відбійники, як в Alpine A290.

Виглядає вона при цьому стриманіше й спокійніше, ніж яскраві Abarth та Alfa. Наче заявляє: «Я швидка, але кричати про це не мушу». Для тих, хто любить насолоджуватися дорогою без зайвої уваги, це скоріше плюс.

Скільки коштує?

Щоб пройти всі бюрократичні вимоги й отримати державну підтримку, ціну опустили нижче 37 тисяч фунтів.
У результаті маємо £36 995, а з урахуванням гранту — £35 495.

Це ставить Mokka GSE прямо навпроти Alpine A290 та робить дешевшою за Abarth і Alfa. Цікаво, що вона навіть вигідніша за топову бензинову Mokka Ultimate, яка має вдвічі менше потужності.

Продажі прогнозують скромні — близько тисячі авто на рік у Британії. Це радше іміджева модель, ніж масова пропозиція.

Ну і як вона їде?

Коротко — добре. На цікавих дорогах Mokka GSE справді оживає. Завдяки диференціалу машину буквально «втягує» всередину повороту. Маса немаленька — близько 1,6 тонни, але кросовер поводиться жваво та слухняно.

Abarth і Alfa можуть запропонувати більш розкутий характер, але Мокка грає у безпечнішу гру. Тут немає ручника для дрифтів чи повністю розслабленої стабілізації. Але драйв усе одно є.

Гальма — окрема історія. У спорт режимі інженери вимкнули рекуперацію, щоб педаль давала максимум «механічного» відчуття. Це вдається, аж поки не побачиш витрату: близько 2 миль на кВт-год замість заявлених 3,36. Так реальний пробіг скорочується до 160 км замість офіційних 323.
Хочеш більше дальності — вмикай режим «B» і повертай рекуперацію, але педаль стане трохи менш чесною.

Чи не надто жорстко вона їде?

Підвіска справді тверда, але зібрана. На гладкому іспанському асфальті вона працювала переконливо.
Однак великі 20-дюймові диски гучно відбивають ями, а шини створюють багато шуму на трасі. У повсякденному русі це все ще звичайна Мокка зі скромним, простим салоном. Хоча передні спортивні сидіння — чудові, навіть якщо ти їх не бачиш, коли сидиш у них.

Чи зможуть фанати авто визнати, що їздять на Мокці?

Початок несподіваний, адже традиційно спортивним у Vauxhall був Corsa. Але для нової GSE вже є й раллійна Мокка, і на підході новий Corsa, натхненний концептом Vision Gran Turismo. Інженери натякають: Corsa GSE може стати дуже цікавою парою для майбутнього Peugeot E-208 GTI.

Електричні «гарячі хетчі» справді формують новий сегмент — і роблять це швидко.

Характеристики Vauxhall Mokka GSE

  • Ціна: £36 995 (або £35 495 з грантом)
  • Привід: передній, один електромотор
  • Потужність: 276 к.с., 344 Нм
  • Динаміка: 0–100 км/год за 5,9 с, макс. 200 км/год
  • Батарея: 54 кВт-год
  • Запас ходу: 323 км (336 км з шинами Goodyear Eagle F1)
  • Заряджання: 100 кВт DC, 11 кВт AC
  • Маса: 1 597 кг
👁 2
Позначки:

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності