BMW анонсує трековий пакет для M2 (фото)
— 18.11.2025Новий Track Package для BMW M2 додає великі крила, підвіску для треку та робить купе ще ефективнішим на трасі, залишаючись легальним для доріг.

Мокка, яка їде швидше? Так, це нова Mokka GSE
Vauxhall робить черговий різкий поворот у своїй історії «заряджених» моделей. Тепер шильдик GSE розшифровується як Grand Sport Electric, і ним прикрасили компактний електричний кросовер, який обіцяє бути значно гарячішим, ніж виглядає.
Під капотом — або радше під підлогою — потужніший електромотор на 276 к.с., що крутить передні колеса. Розгін до 100 км/год за 5,9 секунди, максималка — 200 км/год. Техніка знайома фанатам маленьких електричних спорткарів: тут і платформа Abarth 600e, і Alfa Romeo Junior Veloce, і майбутній Peugeot E-208 GTI.
Схоже на чергову страву зі спільної кухні Stellantis? Так. Але у Vauxhall переконують: смак тут власний.
Чи можливо зробити з Мокки драйверське авто?
Питання відкрите. Інженери, які працювали над Mokka GSE, не координувалися з італійцями чи французами. Усі моделі ніби прагнуть одного й того ж — бути «спортсменами» — але глобальної спільної філософії не видно.
Чи зможе вона сподобатись справжнім автолюбителям?
Vauxhall дістали всі потрібні інгредієнти.
Тут є:
Виглядає вона при цьому стриманіше й спокійніше, ніж яскраві Abarth та Alfa. Наче заявляє: «Я швидка, але кричати про це не мушу». Для тих, хто любить насолоджуватися дорогою без зайвої уваги, це скоріше плюс.
Скільки коштує?
Щоб пройти всі бюрократичні вимоги й отримати державну підтримку, ціну опустили нижче 37 тисяч фунтів.
У результаті маємо £36 995, а з урахуванням гранту — £35 495.
Це ставить Mokka GSE прямо навпроти Alpine A290 та робить дешевшою за Abarth і Alfa. Цікаво, що вона навіть вигідніша за топову бензинову Mokka Ultimate, яка має вдвічі менше потужності.
Продажі прогнозують скромні — близько тисячі авто на рік у Британії. Це радше іміджева модель, ніж масова пропозиція.
Ну і як вона їде?
Коротко — добре. На цікавих дорогах Mokka GSE справді оживає. Завдяки диференціалу машину буквально «втягує» всередину повороту. Маса немаленька — близько 1,6 тонни, але кросовер поводиться жваво та слухняно.
Abarth і Alfa можуть запропонувати більш розкутий характер, але Мокка грає у безпечнішу гру. Тут немає ручника для дрифтів чи повністю розслабленої стабілізації. Але драйв усе одно є.
Гальма — окрема історія. У спорт режимі інженери вимкнули рекуперацію, щоб педаль давала максимум «механічного» відчуття. Це вдається, аж поки не побачиш витрату: близько 2 миль на кВт-год замість заявлених 3,36. Так реальний пробіг скорочується до 160 км замість офіційних 323.
Хочеш більше дальності — вмикай режим «B» і повертай рекуперацію, але педаль стане трохи менш чесною.
Чи не надто жорстко вона їде?
Підвіска справді тверда, але зібрана. На гладкому іспанському асфальті вона працювала переконливо.
Однак великі 20-дюймові диски гучно відбивають ями, а шини створюють багато шуму на трасі. У повсякденному русі це все ще звичайна Мокка зі скромним, простим салоном. Хоча передні спортивні сидіння — чудові, навіть якщо ти їх не бачиш, коли сидиш у них.
Чи зможуть фанати авто визнати, що їздять на Мокці?
Початок несподіваний, адже традиційно спортивним у Vauxhall був Corsa. Але для нової GSE вже є й раллійна Мокка, і на підході новий Corsa, натхненний концептом Vision Gran Turismo. Інженери натякають: Corsa GSE може стати дуже цікавою парою для майбутнього Peugeot E-208 GTI.
Електричні «гарячі хетчі» справді формують новий сегмент — і роблять це швидко.
Характеристики Vauxhall Mokka GSE