Mansory здивував: екстремальний тюнінг для Bentley (фото)
— 18.11.2025 / 9:30- Яскраво-жовтий Bentley отримав новий капот, передню решітку та спліттер.
- Він оснащений кастомними 22-дюймовими кованими колесами з глянцевим чорним покриттям.
- Усередині жовта шкіра різко контрастує з яскравими білими елементами оздоблення.
Bentley робить ставку на задній привід
Bentley нещодавно представив абсолютно новий Continental GT Supersports. Компанія заявляє, що перехід на задній привід замість традиційного повного зробив керування цікавішим. Прем’єрний автомобіль отримав гострий новий обвіс і виглядає досить стримано — принаймні на тлі того, що підготував Mansory.
Mansory знову береться за Bentley
Останній Continental GT, який переробили фахівці суперечливого європейського тюнінг-ательє, не є версією Supersports. Проте авто все одно отримало чимало агресивних змін у дизайні.
Де Bentley працює над аеродинамікою, Mansory просто додає агресії
Оновлення, які Bentley встановив на Supersports, мають реальний аеродинамічний сенс і виглядають гармонійно.
Mansory ж обрав інший шлях: тюнери просто «закинули» на розкішне купе багато кованого карбону і на цьому зупинилися.

Найдраматичніші зміни — спереду
Найбільше перетворень видно на передній частині. Bentley отримав капот із кованого карбону. Поруч з’явилася помітна карбонова решітка та карбонові акценти навколо повітряних отворів і на нижньому спойлері.
Кований карбон не пасує такому авто
Такі матеріали доречні на трекових суперкарах на кшталт Lamborghini Huracan STO. Але на елегантному Continental GT вони виглядають чужорідно.
Зміни торкнулися всього кузова
На жаль, перероблення не обмежилися лише передком. Mansory додав ще більше кованого карбону на дверні панелі, дзеркала та пороги.
Карбон з’явився і на маленькому спойлері над заднім вікном, і на другому спойлері на кришці багажника. Завершує картину масивний задній дифузор.

Жовтий колір лише підкреслив контраст
Якби цей Bentley був чорним, карбонові деталі не так впадають в очі. Але на яскраво-жовтому кузові карбон виглядає надто помітно. Завершують зовнішні зміни — хоча їх складно назвати покращеннями — 22-дюймові ковані диски.
Інтер’єр теж не уникнув експериментів
У салоні Mansory діяв так само рішуче. Рульове колесо, дверні панелі, центральна консоль, сидіння і навіть нижня частина торпедо обтягнуті яскраво-жовтою шкірою з білими вставками.
І все ж, на відміну від хаотичного зовнішнього вигляду, всередині ці зміни виглядають більш логічно.
Ціна? Для клієнта Mansory це дрібниця
Вартість тюнінгу не розголошують. Але навряд чи це щось змінить. Той, хто готовий погодитися на таку кількість кованого карбону й жовтої шкіри, давно вже не дивиться на рахунки.




















