Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Mercedes повертає класику у електроклас E-Class

Mercedes-Benz тестує нову електричну E-Class: до 500 миль на одному заряді

Mercedes-Benz розпочав випробування сьомого покоління E-Class. Новинка приїде до Великої Британії у 2027 році та замінить нинішній EQE. Очікується, що електричний седан зможе проїхати близько 500 миль на одному заряді – це один із кращих показників у своєму класі.

Два E-Class одночасно: електричний та класичний

Mercedes продовжить продавати оновлену шосту генерацію E-Class разом із новим електрокаром. Це частина стратегії «split line-up», яку компанія запровадила з вересневої презентації GLC EQ.

Хоча технічно новий електричний E-Class не пов’язаний із нинішньою моделлю, обидва автомобілі збережуть спільні елементи дизайну. Це зроблено, щоб електрична версія виглядала більш знайомо та приваблювала покупців, звиклих до класичних авто.

EQE йде з ринку

Завдяки цьому підходу Mercedes зможе припинити випуск EQE. Модель, що з’явилася у 2022 році, вважалася занадто «експериментальною» та менш практичною у порівнянні з класичною E-Class. Новий електроседан має виправити ці недоліки, поєднавши стиль і функціональність.

Просторіший салон і комфорт на рівні «еталонів класу»

Новий електричний E-Class буде побудований на платформі MB.EA, яка використовується у GLC EQ та майбутній шостій генерації C-Class. Завдяки цьому салон стане просторішим. Mercedes вже обіцяє, що рівень шумоізоляції та комфорт у салоні встановить новий стандарт для сегмента.

Дизайн з «родзинкою» та нова решітка

Серед головних особливостей – смілива передня решітка, яку вже можна побачити на електричному GLC та концепті Vision Iconic. Цей елемент зробить Mercedes більш впізнаваним на дорозі.

У 2027 році оновлений класичний E-Class теж отримає цю решітку. Однак новий електричний седан буде випускатися тільки у кузові седан, без універсала.

Потужність, батарея та зарядка

Новий E-Class розрахований на одно- та двомоторні версії – задній або повний привід. Батарея, ймовірно, буде аналогічна C-Class: 94 кВт·год для максимального запасу ходу близько 500 миль.

Нова архітектура працює на 800 В, що дозволяє заряджати авто до 350 кВт. Для порівняння, EQE має 400 В і 170 кВт зарядки. Це також відкриває доступ до найновіших систем допомоги водієві, включно з автономним керуванням рівня 3 у дозволених країнах.

Аеродинаміка та дизайн коліс

На прототипах видно великі відкриті диски, але у серійних авто вони будуть більш аеродинамічними. Mercedes прагне знизити коефіцієнт лобового опору до 0,22, як у сучасного EQE, навіть з традиційним трьохоб’ємним кузовом.

Підсумок

Новий електричний E-Class стане поєднанням класики та майбутнього: він виглядатиме знайомо, буде надкомфортним і зможе долати великі відстані без підзарядки. Це ще один крок Mercedes до електрифікації та підвищення продажів EV у всьому світі.

👁 2
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності