Mercedes повертає класику у електроклас E-Class
— 20.11.2025 / 15:00Mercedes-Benz тестує нову електричну E-Class: до 500 миль на одному заряді
Mercedes-Benz розпочав випробування сьомого покоління E-Class. Новинка приїде до Великої Британії у 2027 році та замінить нинішній EQE. Очікується, що електричний седан зможе проїхати близько 500 миль на одному заряді – це один із кращих показників у своєму класі.
Два E-Class одночасно: електричний та класичний
Mercedes продовжить продавати оновлену шосту генерацію E-Class разом із новим електрокаром. Це частина стратегії «split line-up», яку компанія запровадила з вересневої презентації GLC EQ.
Хоча технічно новий електричний E-Class не пов’язаний із нинішньою моделлю, обидва автомобілі збережуть спільні елементи дизайну. Це зроблено, щоб електрична версія виглядала більш знайомо та приваблювала покупців, звиклих до класичних авто.
EQE йде з ринку
Завдяки цьому підходу Mercedes зможе припинити випуск EQE. Модель, що з’явилася у 2022 році, вважалася занадто «експериментальною» та менш практичною у порівнянні з класичною E-Class. Новий електроседан має виправити ці недоліки, поєднавши стиль і функціональність.
Просторіший салон і комфорт на рівні «еталонів класу»
Новий електричний E-Class буде побудований на платформі MB.EA, яка використовується у GLC EQ та майбутній шостій генерації C-Class. Завдяки цьому салон стане просторішим. Mercedes вже обіцяє, що рівень шумоізоляції та комфорт у салоні встановить новий стандарт для сегмента.
Дизайн з «родзинкою» та нова решітка
Серед головних особливостей – смілива передня решітка, яку вже можна побачити на електричному GLC та концепті Vision Iconic. Цей елемент зробить Mercedes більш впізнаваним на дорозі.
У 2027 році оновлений класичний E-Class теж отримає цю решітку. Однак новий електричний седан буде випускатися тільки у кузові седан, без універсала.
Потужність, батарея та зарядка
Новий E-Class розрахований на одно- та двомоторні версії – задній або повний привід. Батарея, ймовірно, буде аналогічна C-Class: 94 кВт·год для максимального запасу ходу близько 500 миль.
Нова архітектура працює на 800 В, що дозволяє заряджати авто до 350 кВт. Для порівняння, EQE має 400 В і 170 кВт зарядки. Це також відкриває доступ до найновіших систем допомоги водієві, включно з автономним керуванням рівня 3 у дозволених країнах.
Аеродинаміка та дизайн коліс
На прототипах видно великі відкриті диски, але у серійних авто вони будуть більш аеродинамічними. Mercedes прагне знизити коефіцієнт лобового опору до 0,22, як у сучасного EQE, навіть з традиційним трьохоб’ємним кузовом.
Підсумок
Новий електричний E-Class стане поєднанням класики та майбутнього: він виглядатиме знайомо, буде надкомфортним і зможе долати великі відстані без підзарядки. Це ще один крок Mercedes до електрифікації та підвищення продажів EV у всьому світі.

















