Vauxhall Mokka оновилася і дивує (огляд)
— 02.12.2025Оновлена Vauxhall Mokka пропонує свіжий дизайн, простий інтер’єр і вибір від економних моторів до потужної електроверсії GSE.
Життя з BMW 550e на 500 к.с.: а чи потрібен вам М5?
Сімейний седан зникає. Але чи варто його рятувати?
Колись великий трьох об’ємний седан був символом британських доріг. Ним користувались не лише менеджери у відрядженнях — це був нормальний вибір для будь-якої сім’ї.
Ще 20 років тому по Британії їздили понад 1,5 мільйона Mondeo та Vectra. А сьогодні? Ford, Vauxhall, Toyota, VW, Mazda — жоден із них більше не пропонує седанів у Британії.
Навіть німці, які ще тримаються за цей сегмент, бачать, як він зникає: у 2024 році британці купили утричі більше BMW X5, ніж 5 Series.
SUVи витіснили все. Але чи загубився в цьому світі сенс великого сімейного седана?
BMW 550e: якщо щось і здатне повернути моду на седани — то це він
Погляньмо на цифри. BMW 550e на папері виглядає як універсальний солдат. Гібридна силова установка поєднує:
І дає майже 500 к.с., повний привід та розгін 0–60 миль за годину трохи більше ніж за 4 секунди.
Седан масою 2,3 тонни, який може їхати 155 миль/год на автобані хоч цілий день. І водночас — офіційно показувати понад 300 миль на галон, тобто надзвичайну економічність.
На чистій електриці — понад 50 миль пробігу. Для сімейного авто це вже серйозна заявка.
Ціна питання
Базова 5 Series коштує близько £50 000, але цей 550e з опціями легко перевалює за £90 000.
Так, недешево. Але за ці гроші ви отримуєте:
Для сім’ї — це звучить майже як універсальна формула.
Головне питання: а М5 узагалі потрібний?
BMW 550e дає всю швидкість, яку реально можна використати на британських дорогах,
і всю економічність, яка потрібна для міста.
Інженери зробили те, на що раніше не сподівався жоден фан седанів: створили машину, яка може і розважати, і заощаджувати, і спокійно возити родину на вихідні.
Гібридна технологія тут працює не як компроміс, а як підсилювач можливостей.
То навіщо платити більше за М5? Витрачати більше на паливо? Терпіти жорстку підвіску й агресію в щоденних поїздках?
550e пропонує “майже М5”, але без крайнощів.
Чи врятує він седани?
Поки всі погляди спрямовані на SUVи, 550e тихо нагадує: класичний седан ще не сказав останнього слова.