Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Hongqi кидає виклик європейським брендам

  • Hongqi планує представити 15 гібридних та електричних моделей на 25 європейських ринках.
  • Бренд розглядає локації для будівництва місцевих заводів у кількох регіонах.
  • Hongqi, що належить FAW, продала лише 771 автомобіль у Європі станом на жовтень.

Hongqi готує масштабний прорив у Європу: 15 нових моделей і власне виробництво

Китайський преміум виходить із тіні

У Китаї автомобілі Hongqi — звичне явище, але за межами країни цей бренд досі залишається маловідомим. Ситуація може швидко змінитися: найстаріший і найпрестижніший автовиробник Китаю планує активний європейський наступ. До 2028 року Hongqi хоче представити 15 електричних і гібридних моделей і вийти на 25 ринків Європи.

Чому Європа — ключовий напрям

Як і багато китайських виробників, Hongqi прагне глобального зростання, і європейський ринок стоїть серед пріоритета. Але шлях непростий. Євросоюз суттєво підвищив мита на електромобілі, вироблені в Китаї. Це робить європейську експансію дорожчою та ризикованішою.

Можливі заводи в ЄС

Щоб обійти додаткові витрати, компанія розглядає варіант створення виробництва в самій Європі. За даними інсайдерів, Hongqi оцінює потенційні майданчики в Південній Європі, Східній Європі та скандинавських країнах.
Виробництво всередині ЄС могло б зменшити вплив мит і спростити логістику — особливо важливо для бренду, який лише починає будувати власну репутацію в новому для себе регіоні.

Продажі поки скромні, але це лише старт

Hongqi, підрозділ державної корпорації FAW, з січня по жовтень зміг продати в Європі лише 771 автомобіль. Це дуже мало порівняно з масштабами бренду на домашньому ринку. Проте такий результат радше виглядає як відправна точка, а не межа можливостей.

Головна новинка — електричний кросовер EHS5

У центрі уваги тепер — EHS5, середньорозмірний електричний SUV, який уперше показали на автосалоні в Мюнхені. Він оснащений літій-іонною батареєю на 85 кВт-год і здатен проїхати до 550 км на одному заряді.

Європейські характеристики ще уточнюються, але на ринку Китаю модель пропонують у двох варіантах:

  • 339 к.с., задній привід
  • 610 к.с., повний привід

Може змінити лідера продажів

Досі найпопулярнішою моделлю бренду в Європі був EHS7, але з появою EHS5 ситуація може швидко змінитися. Новий SUV має всі шанси стати головним європейським бестселером Hongqi.

Ціна вирішуватиме все

Для успіху Hongqi в Європі ключову роль відіграватиме вартість. Інші китайські бренди — MG, Chery, BYD — уже нарощують продажі завдяки доступним цінам, і Hongqi доведеться грати за схожими правилами.

Перевага у собівартості

Головний дизайнер FAW, Джайлс Тейлор, в інтерв’ю Auto News наголосив: державна підтримка дає Hongqi доступ до технологій «за цінами, у які важко повірити». Така собівартість може стати серйозною зброєю у конкурентній боротьбі.

Проста логіка ринку

«Ми можемо використовувати цю цінову перевагу як у Китаї, так і в Європі, — каже Тейлор. — Чи захочете ви платити 5 євро за каву в Starbucks, якщо за рогом новий бренд пропонує її за 1,50?»

Hongqi робить ставку на той самий підхід: високі технології за нижчою ціною, що може стати вирішальним аргументом для європейських покупців.

👁 0
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності