Porsche GT3 992: класика трекового драйву (огляд)
— 08.12.2025Механіка чи PDK, карбон і магній, стабільність на трасі та шикарний звук – GT3 залишає конкуренцію позаду.
Mercedes прощається з EQB та показує повністю новий GLB
Електрика першою, гібриди — трохи згодом
Mercedes продовжує відмовлятися від лінійки EQ. Після оновлених CLA та GLC компанія прибрала з гамми семимісний EQB. Йому на зміну приходить абсолютно новий GLB — і знову ж таки, спершу в електричній версії.
Великий запас ходу — без зайвих хвилювань
GLB у версії 250+ з технологією EQ обіцяє 392 милі пробігу на одному заряді. Навіть потужніший GLB 350 4Matic з двома моторами здатен проїхати до 382 миль.
Обидві моделі мають батарею на 85 кВт-год та 800-вольтову електричну архітектуру. Це дозволяє приймати заряд на потужності 320 кВт. Лише 10 хвилин на швидкій зарядці — і запас ходу збільшується на 162 милі. Такий темп заряджання став стандартом для нових електромобілів Mercedes і суттєво підвищує практичність у щоденних поїздках.
Динаміка: один мотор або два
GLB 250+ має один електромотор на задній осі. Потужність — 268 к.с., крутний момент — 247 фунтів·футів. Розгін 0–100 км/год займає 7,4 секунди.
GLB 350 4Matic оснащений другим мотором на передній осі, що забезпечує повний привід, але працює він частково — коли є потреба в тязі. Потужність зростає до 349 к.с., момент — до 380 фунтів·футів. Розгін — 5,5 секунди.
А для тих, хто часто подорожує з причепом: версія 350 може буксирувати до двох тонн. Це робить її однією з найпрактичніших електричних моделей у сегменті.
Що далі?
Mercedes підтверджує, що електричні версії GLB будуть розширюватися. А згодом додадуться й гібриди — вони отримають той самий 1,5-літровий чотирициліндровий мотор, який використовується у нових CLA.
GLB стає черговим прикладом нової стратегії компанії: робити електромобілі більш універсальними, практичними та привабливими для ширшої аудиторії. У компанії прагнуть, щоб моделі з EQ Technology сприймалися не як окремий експериментальний напрям, а як повноцінні Mercedes нового покоління.
Коротко про головне