Classic Defender V8 дорожчий за Octa (фото)
— 11.12.2025Land Rover Classic дозволяє поєднати реставрований Defender V8 з кольорами та оздобленням від нового Defender Octa.
Класичний Defender повертається у грі з кольорами від нового Octa
Land Rover Classic знову робить ставку на популярність старого Defender. Модель не виходить із моди, тож бренд запускає нову програму реставрації та персоналізації. Тепер власники можуть «перевдягнути» свій ретро-Defender у кольори та оздоблення, запозичені в сучасного Defender Octa.
Нове життя для машин 2012–2016 років
Усі проєкти створюють на основі реставрованих авто, випущених між 2012 і 2016 роками. Замовникам пропонують два типи кузова — 90 або 110 Station Wagon. А також версію 90 Soft Top для тих, хто хоче відкритий дах і більше вітру.
Головний гачок — нова палітра
Найяскравіша зміна — розширена гамма кольорів. Відтепер доступні відтінки, які раніше були ексклюзивом для Defender Octa: Petra Copper, Faroe Green, Sargasso Blue та Narvik Black.
До них додаються вже знайомі фарби: Patagonia White, Borasco Grey, Carpathian Grey і Charente Grey. Покупці можуть обрати глянцеве або сатинове покриття. Останнє виглядає майже так само, як опційна матова захисна плівка в Octa.
300 годин роботи заради одного кольору
У Land Rover підкреслюють: такий рівень фінішу не робиться швидко. Кожен Classic Defender V8 проводить у фарбувальному цеху приблизно 300 годин, перш ніж вийти ідеально пофарбованим.
Classic Defender V8
Більше, ніж нова фарба: Land Rover розширює тюнінг для Classic Defender
Land Rover не обмежився лише кольорами. Програма персоналізації отримала ще ширше меню — тепер власники можуть змінювати зовнішність і салон своїх класичних Defender ще сміливіше.
Нові деталі екстер’єру
Окрім фарб, з’явилися нові варіанти коліс — п’ять дизайнів на 16 або 18 дюймів. Додали глянсову чорну решітку радіатора, кришталеву оптику та навіть оздоблення Chopped Carbon Fiber для напису Defender на капоті.
Для любителів пригод Land Rover пропонує набір навісних аксесуарів — від захисних елементів до обладнання для активного відпочинку.
Салон, який нарешті можна оновити
Вперше для Classic Defender доступні сучасні варіанти оздоблення салону.
Можна обрати Ultrafabrics у кольорах Khaki Green, Light Cloud або Lunar.
Або — більш преміальні матеріали: Burn Sienna у виконанні напіванілінової шкіри чи Ebony leather, запозичену у спецверсії Octa Black.
Комфорт за кермом і технології
Для тих, кому хочеться більше підтримки, пропонують спортивні сидіння Recaro з підігрівом.
У списку опцій є й оновлення мультимедіа. Хоча великий 13,1-дюймовий екран від Octa сюди не потрапив, базовий набір сучасних функцій передбачено.
Classic Defender V8
Рестомод по-британськи: більше потужності та оновлена техніка
Окрім нових кольорів, Classic Defender V8 отримує і справжнє технічне підсилення. Під капотом працює модернізований 5,0-літровий V8 із віддачею 400 к.с. Він передає тягу на всі колеса через автоматичну коробку ZF зі спортивним режимом.
Оновлена техніка, класична основа
Хоч модернізацій багато, рама залишається класичною — драбинчастою, як і в оригіналу.
Підвіску повністю переналаштували: інші пружини, амортизатори й стабілізатори забезпечують кращу керованість на асфальті.
Гальма також посилили спереду й ззаду, а рульове управління адаптували до нової динаміки.
Скільки коштує оновлений класик
Таке задоволення — не з дешевих. Стартова ціна Classic Defender V8 — £190 000 (приблизно $254 000) без податків і додаткових опцій.
Це дорожче за новий Defender Octa, який у Британії починається з £148 045.
Що кажуть у Land Rover Classic
Директор підрозділу Land Rover Classic Домінік Елмс пояснює інтерес до програми так:
«Classic Defender V8 залишається харизматичним і дуже популярним. Після запуску Defender Octa у 2024 році ми побачили попит серед клієнтів, які хочуть замовити паралельно класичний Defender V8 у схожому стилі. Це й надихнуло нашу команду Works Bespoke працювати з інноваційними технологіями фарбування та матеріалів, щоб створити ідеальну пару Defender».
2026 Defender Octa