Stellantis може скоротити кількість марок
— 12.12.2025Новий керівник Stellantis переглядає життєздатність усіх 14 брендів, і деякі можуть зникнути з портфоліо.
Genesis готує цілу родину Magma GT: від родстера до трекового GT3 R
Корейський бренд виходить на територію Porsche та McLaren — але обіцяє власний стиль і характер.
Нове покоління гарячих спорткарів Genesis
Genesis офіційно підтвердив: майбутній середньомоторний Magma GT отримає повноцінну лінійку версій. Це не буде один-єдиний суперкар — компанія створює цілу платформу з різним характером і можливостями.
Перший показаний концепт уже привернув увагу як потенційний конкурент Porsche 911 та McLaren 720S, але серійна машина з’явиться ближче до кінця десятиліття. Саме на базі Magma GT також розроблятиметься новий заводський автомобіль класу GT3 для міжнародних перегонів.
Genesis готує більше, ніж вимагає автоспорт
Правила класу GT3 вимагають, щоб виробник випустив щонайменше 250 дорожніх авто для омологації. Але в Genesis на це дивляться ширше.
Креативний директор бренду Люк Донкервольке заявив, що компанія планує «істотно більший» тираж.
Причина проста: Magma GT стане першим і єдиним автомобілем Genesis, який продаватиметься виключно у спортивних версіях Magma — без спокійних “цивільних” модифікацій.
Повна лінійка: від S до GT3 R
За словами Донкервольке, показаний концепт — лише початок. У програмі вже заплановано:
Бренд хоче охопити всіх клієнтів, хто шукає поєднання розкоші та справжньої продуктивності.
Що під капотом? Питання ще відкрите
Концепт Magma GT показався зі звичайним V8, але серійний мотор поки не затверджений.
На рішення впливатимуть:
Тож не виключено, що в майбутньому з’являться варіанти з гібридом або повністю новим ДВЗ.
Чи стане Magma GT «новою 911-ю»? Genesis відповідає
Очевидно, що така гама версій нагадує підхід Porsche до 911. Але у Genesis запевняють: це не копіювання.
За словами Донкервольке, компанія використовує «розумну стратегію життєвого циклу», але робить машину за власними стандартами — з фокусом на витонченість, преміальний комфорт і спортивну елегантність.
Технічний керівник Hyundai Motor Group Манфред Харрер — колишній інженер Porsche — додав:
«Конкурувати напряму з іконою неможливо. Ми мусимо створити свій шлях».
Що це означає для ринку?
Поява Magma GT може стати найбільшим кроком Genesis у преміумсегмент.
Бренд, який зазвичай асоціюється з комфортними седанами, тепер:
Magma GT готують як відповідь тим, хто хоче емоцій і драйву, але не відмовляється від розкоші.