Рідкісний NSX з ручною коробкою (фото)
— 13.12.2025Цей NSX з пробігом менш як 270 миль на рік і ручною коробкою залишається у чудовому стані та готовий до колекції або активної їзди.
Битва роботаксі набирає обертів
Volkswagen переходить до нового етапу випробувань свого безпілотного авто Gen.Urban. Дослідницький прототип довгий час залишався майже непоміченим, але протягом приблизно року проходив інтенсивні тести.
Без водія, але ще не зовсім сам
Завдяки цим випробуванням Gen.Urban уже здатен самостійно їздити в реальному міському трафіку Вольфсбурга. Компанія не розкриває багато деталей, проте відомо головне: у машини немає керма та педалей.
Втім, повної автономності поки що не досягли. На передньому пасажирському сидінні перебуває оператор безпеки. У разі потреби він може втрутитися за допомогою спеціальної панелі керування з джойстиком.
Футуристичний вигляд
Зовні Gen.Urban нагадує ID.3 із майбутнього. Авто має обтічний кузов, широку передню решітку та низько розташовані фари. Їх доповнює світлова смуга зверху та напис Research Vehicle.
Кузов гладкий, без зайвих ліній. Кнопки відкривання дверей — врівень із поверхнею. Дзеркала — цифрові.
Очі та сенсори всюди
Найпомітніша деталь — сенсори на даху. Їх чотири або п’ять, і вони працюють разом із камерою спереду. Саме ця система “бачить” дорогу, пішоходів і навколишній рух.
Gen.Urban — це не просто концепт. Це реальний крок Volkswagen у майбутнє роботаксі, де водій може стати лише пасажиром.

Ставка — на пасажира, а не на техніку
Volkswagen майже не розкриває технічні характеристики Gen.Urban, але новий етап тестів має інший фокус — поведінка пасажирів. Компанія збирає детальні дані про те, як люди користуються автомобілем і взаємодіють із ним.
Комфорт і відчуття безпеки
Інженерів цікавить, чим люди займаються в безпілотному авто та наскільки комфортно вони себе почувають. Окрема увага — взаємодії з автономним транспортом загалом. Адже такий автомобіль потенційно можуть використовувати всі: від дітей до літніх людей.
Дані для авто майбутнього
У Volkswagen кажуть, що результати цих досліджень допоможуть доопрацювати інтер’єр і користувацький досвід майбутніх моделей. Йдеться не лише про зручність, а й про інтуїтивність та відчуття контролю.
Налаштування ще до поїздки
Цікаво, що персоналізація починається ще до приїзду автомобіля. Через мобільний застосунок пасажир може заздалегідь налаштувати температуру в салоні, підсвітку та інші параметри.
Салон, який підлаштовується сам
Після посадки пасажир сідає на місце водія. Сидіння автоматично підлаштовується під задані налаштування. Перед очима — широкий фронтальний дисплей, який показує всю необхідну інформацію.
Gen.Urban демонструє, як у Volkswagen бачать майбутнє: авто без керма, але з максимальною увагою до людини всередині.
