Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Ford змінює курс: від EV до гібридів і батарей

  • Ford скасовує випуск електромобіля Lightning та запланованих електричних вантажівок у всьому світі.
  • Автовиробник зосередиться на гібридах та електричних вантажівках зі збільшеним запасом ходу.
  • Також компанія побудує нову вантажівку в Огайо з бензиновим та гібридним двигунами.

Ford терпить величезні збитки через електромобілі

Проблеми Ford з електромобілями тривають і обходяться компанії дуже дорого. Автовиробник оголосив про план “оптимізувати активи та продуктовий план електромобілів у США”. Ця реорганізація коштуватиме близько 19,5 мільярдів доларів у фінансових результатах компанії.

F-150 Lightning скасовувують

Ford більше не планує випускати деякі великі електромобілі, де бізнес став збитковим через низький попит, високі витрати та зміни у законодавстві. Це, ймовірно, стосується F-150 Lightning EV, виробництво якого припиняють, але пізніше модель повернеться як пікап з розширеним запасом ходу.

Електричні вантажівки та нові плани

Також компанія відмовляється від випуску електричного комерційного фургона для Європи. У Північній Америці планували схожу модель, але її замінить доступний вантажний автомобіль з бензиновим та гібридним двигунами, який будуть збирати на заводі Ford в Огайо з 2029 року.

Маленькі електромобілі залишаються

Хоча Ford відмовився від трирядних електромобілів, компанія все ще планує нові компактні та доступні електромобілі на платформі Universal EV. Перший такий автомобіль має з’явитися у 2027 році з ціною близько 30 000 доларів.

Ford робить ставку на гібриди та електромобілі з розширеним запасом ходу

Окрім того, що компанія згортає більшість повністю електричних моделей, Ford підтвердив, що буде розширювати вибір силових установок, пропонуючи більше гібридів та електромобілів з розширеним запасом ходу. До 2030 року компанія очікує, що ці три типи силових установок складатимуть близько 50% всього глобального виробництва, тоді як зараз їх частка становить лише 17%.

Нові гібриди для різних потреб

Щоб задовольнити висхідний попит, Ford планує випустити різноманітні гібриди. Деякі моделі будуть орієнтовані на економію пального, інші — на продуктивність. Крім того, будуть гібриди з можливістю експорту потужності, які зараз мають популярність серед покупців.

F-150 Lightning і великі SUV отримають електрифіковані версії

Що стосується електромобілів з розширеним запасом ходу, Ford натякнув, що другому поколінню F-150 Lightning складуть компанію версії великих SUV з електрифікацією. Це, ймовірно, стосується моделей Expedition та Navigator.

Майже всі моделі стануть гібридними

Компанія повідомила, що до кінця десятиліття майже всі автомобілі Ford будуть пропонувати гібридні або багатопаливні силові установки.

Завод у Теннессі змінює профіль

Через зміну стратегії Ford перейменовує Tennessee Electric Vehicle Center на Tennessee Truck Plant. З 2029 року там будуть виробляти нові доступні бензинові пікапи, хоча раніше завод мав випускати наступне покоління F-150 Lightning.

Ford запускає бізнес з акумуляторних систем

Попри те що компанія відмовляється від більшості електромобілів, Ford анонсував запуск бізнесу з енергоощадних акумуляторних систем. Він буде продавати та обслуговувати такі системи для електромереж та центрів обробки даних, де зростає попит на зберігання енергії.

Використання надлишкових батарей

Такий крок пояснюється частково переходом від електромобілів: у Ford залишилося багато зайвих виробничих потужностей для батарей. Завод у Глендейлі, Кентуккі буде переобладнаний для виробництва просунутих акумуляторних систем місткістю понад 5 МВт-год.

Що вироблятимуть

На заводі планують виготовляти призматичні LFP-елементи, модулі акумуляторних систем та 20-футові DC-контейнери для зберігання та передачі енергії.

Ford розвиває енергоощадні рішення для будинків

Ford оголосив, що BlueOval Battery Park у Маршаллі, Мічиган буде виробляти системи зберігання енергії для житлових будинків. Вони виготовлятимуться поруч з LFP призматичними батарейними елементами для моделей на Universal EV Platform.

Коментар від CEO

Генеральний директор Ford Джим Фарлі зазначив:

«Це зміна, керована потребами клієнтів, щоб зробити Ford сильнішим, стійкішим та більш прибутковим».
Він додав: «Реальність роботи змінилася, і ми перенаправляємо капітал у більш прибуткові напрямки: Ford Pro, наші провідні на ринку пікапи та фургони, гібриди та високоприбуткові можливості, як-от наш новий бізнес з енергоощадних акумуляторів».

👁 1
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності