Ford скасовує багатомільярдну угоду з батареями
— 19.12.2025 / 11:00- Ford розірвав угоду на $6,5 млрд з LG через попит на електромобілі.
- LG повідомила про скасування угоди у регуляторній заяві на цьому тижні.
- Угода мала забезпечувати батареями понад 500 000 електромобілів Ford щороку.
Ford скасовує ще одну багатомільярдну угоду з батареями
Лише через кілька днів після скорочення планів щодо електромобілів та менш ніж через тиждень після відмови від $11,4 млрд проєкту з південнокорейською компанією SK On, Ford скасував ще одну важливу угоду. Цього разу йдеться про $6,5 млрд контракт з LG Energy Solution. Автовиробник пояснює рішення зміною ринкових умов та зниженням попиту на електромобілі.
LG повідомила про скасування угоди у регуляторній заяві в Південній Кореї. Це сталося після того, як Ford оголосив про значне скорочення запуску електромобілів, включно з відкладенням повністю електричної версії F-150 Lightning. $6,5 млрд – це близько третини річного доходу LG за минулий рік.
Масштаби угоди
Ford і LG підписали контракт ще у жовтні 2024 року. За умовами угоди LG мала постачати Ford 34 кВт-год батарей з 2026 по 2030 рік. Цього вистачило б, щоб щорічно забезпечувати електромобілями приблизно півмільйона машин, якщо кожен автомобіль оснащений батареєю на 75 кВт-год.
Крім того, LG планувала поставити ще 75 кВт-год батарей для комерційних автомобілів Ford у період з 2027 по 2032 роки. Ці батареї мали виробляти на заводі LG у Польщі та встановлювати у машини для європейського ринку.

LG пояснила скасування угоди
У регуляторній заяві LG повідомила, що причина скасування контракту пов’язана з рішенням Ford припинити виробництво певних моделей електромобілів через зміни політики та перегляд прогнозів попиту на EV. Після цього Ford офіційно повідомив про розірвання угоди.
Попит на електромобілі падає
Після повернення Дональда Трампа до Білого дому ринок електромобілів в США швидко змінився. Попит на EV залишався високим протягом перших дев’яти місяців року, але продажі різко впали, коли скасували федеральний податковий кредит на $7 500 для електромобілів.
Крім того, адміністрація Трампа послабила правила економії пального, що спонукало автовиробників, як Ford, робити більше моделей з бензиновими двигунами. У Європі Єврокомісія пом’якшила вимоги щодо нульових викидів, пропонуючи зменшити CO₂ на 90% до 2035 року, замість повної заборони двигунів внутрішнього згоряння.
Генеральний директор Ford Джим Фарлі заявив, що через ці зміни в політиці він очікує падіння продажів електромобілів у США до 50%.















