Peugeot 308: сучасний хетчбек для тих, хто не хоче SUV (огляд)
— 19.12.2025 / 1:40
Peugeot 308: стильний хетчбек, який не здався кросоверам
Що це таке?
Перед нами Peugeot 308 третього покоління, який нещодавно отримав акуратний, але помітний рестайлінг. Попри тотальне захоплення ринку кросоверами, ця модель досі залишається дуже важливою для бренду. І не дарма — виглядає вона, без перебільшення, найкраще за всю історію 308-го.
Peugeot позиціонує себе як «винахідливий преміальний мас-маркет». Звучить складно, але суть проста: якісні, добре зібрані авто, які сміливо можуть конкурувати з Audi A3, BMW 1 Series та Mercedes A-Class, не кажучи вже про VW Golf чи Ford Focus. Так, планка висока.
308 доступний у форматі п’ятидверного хетчбека або універсала SW. Є і повністю електрична версія E-308.
Дизайн: ефектний з першого погляду
Новий 308 — ще один доказ, що Peugeot серйозно націлився на вищу лігу. Дизайн сміливий, майже концепт-кар, і дуже відрізняється від усього, що пропонують конкуренти.
Передок — справжня родзинка. Новий логотип Peugeot розташований у центрі агресивної решітки радіатора, а довгий капот додає солідності. До речі, після рестайлінгу емблема може світитися. Опція на любителя, але виглядає ефектно.
Салон: футуризм і звикання
Інтер’єр з фірмовим i-Cockpit — це компактне кермо, 10-дюймова цифрова панель приладів і незвичне посадкове місце водія. Кермо розташоване низько й спершу може дивувати, але до нього швидко звикаєш.
Центральний екран — також 10 дюймів, а під ним з’явилися кнопки швидкого доступу i-Toggle, які можна налаштувати під себе. Салон виглядає сучасно, якісно і цілком тягне на преміум у своєму класі.
Що під капотом?
Лінійка моторів стала простішою і логічнішою:
- 1.2-літровий м’який гібрид на 134 к.с. — економічний і приємний у місті
- Плагін-гібрид потужністю 195 к.с. — один варіант замість кількох
- Повністю електричний E-308 для тих, хто готовий перейти на струм
Усі версії оснащені автоматичною коробкою передач. Це не гарячий хетчбек у стилі старих GTI, але кермо приємне, підвіска зібрана, а керованість залишає позитивні враження.
Скільки коштує?
І ось приємний сюрприз. Після рестайлінгу 308 подешевшав.
- стартова ціна — £29 995
- електрична версія може бути ще доступнішою з державною підтримкою
- навіть топовий універсал SW з максимумом опцій ледь перевалює за £40 000
На тлі конкурентів це виглядає дуже привабливо.
Наш вибір
Peugeot 308 Hybrid 145 GT Premium
Баланс ціни, оснащення та стилю. Сучасний вигляд, приємна динаміка і гарне оснащення.
Вердикт
Це не наступник легендарного 205 GTI. Але Peugeot 308 значно цікавіший, ніж здається на перший погляд.
У класі, де моделей стає дедалі менше, він виділяється дизайном, технологіями та характером. Peugeot ризикнув — і влучив у ціль. Так, комусь стиль здасться занадто сміливим. Але саме завдяки цьому 308 не губиться в потоці.
Це чудова альтернатива кросоверам — нижча, легша, приємніша в керуванні. І якщо вам хочеться класичного хетчбека з сучасним характером, Peugeot 308 вартий уваги.























