
Lancia представила відразу два нові “заряджені” хетчбеки
— 30.05.2024 / 22:11У лютому модель вперше за 13 років змінила покоління, на початку весни Lancia оголосила про відродження свого спортивного підрозділу HF, а вже наприкінці травня дебютували одразу дві нові версії Ypsilon: хот-хетч Lancia Ypsilon HF з електричною силовою установкою та ралійний Lancia Ypsilon Rally 4 HF із форсованим бензиновим турбомотором.
Хот-хетч оснащений єдиним електромотором, встановленим на передній осі, потужністю 204 кінські сили, що на 48 сил більше, ніж звичайна модель Ypsilon Elettrica. Розгін від нуля до ста кілометрів на годину займає 5,8 секунд, що ставить його на один рівень з Abarth 600e і Alfa Romeo Junior Veloce.
У компанії підкреслюють, що версія HF відрізняється від стандартного Ypsilon Elettrica заниженою підвіскою, аеродинамічним обважуванням та розширеною колією. Усередині салону встановлені спортивні сидіння з двоколірною синьою та червоною оббивкою, а логотипи підрозділу HF розміщені на нижній спиці рульового колеса та інтегрованих підголовниках. Знаменита емблема зі слоником також може бути замінена на напівкруглій поставці-столиці, що виступає.
Ралійна версія Lancia Ypsilon Rally 4 HF оснащена 1,2-літровим бензиновим турбомотором, потужність якого збільшена до 212 кінських сил. Спортивний хетчбек має п’ятиступінчасту механічну коробку передач і диференціал, що блокується. Планується випустити обмежену партію в 2,5 тисячі екземплярів, що відповідає вимогам групи Rally 4, в якій виступатиме цей автомобіль. У цьому класі змагаються моноприводні автомобілі із двигуном об’ємом до 1,3 літра.
Надалі в модельному ряду Lancia з’являться й інші автомобілі HF, проте які саме поки невідомо.