Stellantis розглядає закриття збиткових брендів
— 29.07.2024 / 10:47Stellantis – компанія, утворена після злиття Fiat Chrysler Automobiles і Groupe PSA в 2021 році, може позбутися неефективних брендів у своєму великому портфоліо.
Карлос Таварес, нинішній генеральний директор Stellantis і колишній глава Groupe PSA, заявив журналістам на цьому тижні, що автомобільна група без вагань «закриє» бренди, які продовжують працювати на збитки.
Група Stellantis була утворена в 2021 році і включає 15 різних автомобільних брендів, в тому числі Alfa Romeo, Chrysler, Citroen, Fiat, Jeep, Maserati, Opel, Peugeot і Ram.
Серед інших брендів – Abarth, Dodge, DS, Lancia, Vauxhall та китайська компанія Leapmotor, у якій Stellantis тепер володіє 51 відсотком акцій.
Це сталося після розчаруючих результатів у першій половині 2024 року для Stellantis, внаслідок чого її акції впали на 10 відсотків.
“Якщо вони не будуть приносити прибуток, ми їх закриємо”, – сказав Таварес. “Ми не можемо дозволити собі мати бренди, які не приносять грошей”.
Stellantis не розкрила індивідуальних результатів щодо кожного зі своїх брендів, за винятком Maserati, яка у першій половині 2024 року отримала операційний збиток у розмірі 82 мільйони євро.
Загалом Stellantis повідомила про чистий виторг у розмірі 85 мільярдів євро – на 14 відсотків менше, ніж у 2023 році, – і чистий прибуток у розмірі 5,6 мільярда євро, що на 48 відсотків менше, ніж 2023 року.














