
Нове дихання для GR Corolla: Автоматична коробка та інші покращення
— 02.08.2024 / 12:24Toyota GR Corolla вже два роки продається тільки з одним варіантом коробки – шестиступінчастою механічною. Це зміниться в 2025 році, оскільки автовиробник додав восьмиступінчасту автоматичну коробку передач як опцію. Автовиробник також вніс ряд удосконалень у характеристики автомобіля, включаючи збільшення крутного моменту та покращення охолодження.
Нова пряма автоматична трансмісія Gazoo Racing оснащена системою контролю запуску та підкермовими пелюстками. Вона також має унікальне програмне забезпечення, яке відрізняє її від агрегатів, що використовуються у GR Supra та GR86. На відміну від коробок передач цих автомобілів, які перемикають передачі в залежності від поведінки автомобіля, наприклад, швидкості та сили тяги, Corolla використовує натискання на педалі гальма та акселератора, щоб передбачити оптимальний час для перемикання передач.
GR Corolla має чотири режими руху – звичайний, спортивний, економічний та користувальницький. Toyota налаштувала автоматичну трансмісію спеціально для режиму Sport. Команда розробників GR оптимізувала точки перемикання, щоб забезпечити схожість передавальних чисел із шестиступінчастою механічною коробкою. У стандартну комплектацію автоматичної коробки також входить охолоджувач трансмісії для підтримки температури на треку.
Крім нової коробки передач Toyota також змінила турбований 1,6-літровий трициліндровий двигун G16E-GTS. Його потужність, як і раніше, становить 300 кінських сил, але крутний момент збільшився з 273 фунт-футів до 295. Передній і задній диференціали Torsen з обмеженим ковзанням входять до стандартної комплектації повнопривідної Corolla 2025 GR (раніше вони були опціональні для нижчих комплектацій).
Toyota також змінила підвіску хетчбека, додавши пружини відбою спереду та ззаду для придушення внутрішнього підйому коліс при різкій їзді. Автовиробник також модернізував задні котушки та стабілізатори, піднявши точку кріплення причіпного важеля, щоб зменшити крен під час розгону.