
Ford хоче слухати ваші розмови в автомобілі
— 09.09.2024 / 20:47Ford подала патент на новітню технологію, яка може призвести до зміни способу відображення реклами в автомобілях. Патент, поданий компанією з Мічигану, описує систему, яка використовує розмови пасажирів для створення персоналізованої реклами, яку відтворюватиме інформаційно-розважальна система автомобіля.
Згідно з інформацією від Motor Trend, нова система здатна не лише прослуховувати розмови всередині автомобіля, але й використовувати дані з навігаційної системи, щоб налаштовувати рекламу на основі місць, до яких пасажири подорожують чи часто відвідують. Наприклад, якщо автомобіль часто їде до певного торгового центру, реклама цього центру може з’являтися на екрані автомобіля.
Система також здатна розпізнавати голосові команди та показувати рекламу, спрямовану на конкретного користувача. У випадку, якщо в салоні кілька пасажирів, технологія може регулювати тип реклами залежно від обстановки: візуальні оголошення будуть відображатися, коли автомобіль стоїть у пробці, а аудіореклама – під час руху.
Крім того, реклама може змінюватися залежно від умов на дорозі та погоди, а також на основі реакцій пасажирів на рекламу, які також можуть відстежуватися. Це може вплинути на тип і частоту оголошень, що відтворюються.
Патент Ford викликав занепокоєння щодо конфіденційності, особливо після недавнього розслідування, яке виявило, що деякі автомобільні компанії збирали особисті дані водіїв і передавали їх стороннім брокерам. В Австралії, як зазначає Карлі Кінд з Управління комісара з інформації Австралії, законодавство з питань конфіденційності не встигає за темпами розвитку нових технологій.
Варто зазначити, що Ford, ймовірно, подала патент не лише для реалізації цієї технології, а й для запобігання її використанню конкурентами, що дозволяє компанії бути готовою до впровадження технології, якщо вона стане соціально прийнятною в майбутньому.