
Дилери Stellantis звинувачують генерального директора у веденні компанії до катастрофи
— 12.09.2024 / 15:02Американські дилери Stellantis висловили серйозне невдоволення керівництвом генерального директора Карлоса Тавареса, звинувативши його в управлінні компанією, яке, на їхню думку, веде до катастрофи. У відкритому листі, опублікованому 10 вересня, Національна рада дилерів США Stellantis висловила занепокоєння через значне падіння продажів брендів під корпоративною парасолькою, включаючи Jeep, Ram, Dodge і Chrysler.
Лист підкреслює, що продажі Jeep знизилися на 9% у першій половині 2024 року, Ram – на 26%, Chrysler – на 8%, а Dodge – на 16%. Хоча Fiat демонструє зростання на 67%, це пов’язано з продажем лише 316 автомобілів у США до червня. Alfa Romeo також показала невелике зростання на 2%. Дилери особливо обурені тим, що Таварес заробив майже 40 мільйонів доларів минулого року, в той час як компанія стикається з проблемами.
У відповідь на критику Stellantis заявила, що публічні нападки не є ефективним способом вирішення проблем. Компанія підкреслила, що вже розпочала перетворення, яке обіцяє бути успішним, і пообіцяла продовжити співпрацю з дилерами без публічних суперечок.
Незважаючи на труднощі, Stellantis продовжує реалізувати свої плани. Цього тижня компанія оголосила про інвестиції в розмірі 406 мільйонів доларів у три заводи в штаті Мічиган для виробництва електромобілів та традиційних моделей. Компанія також підтвердила, що жоден із 14 брендів, що входять до складу, не буде ліквідований.
Важливо зазначити, що, згідно з планами, Stellantis обіцяє підтримувати всі бренди протягом 10 років. Це означає, що, попри поточні труднощі, такі бренди як Chrysler у США, а також Lancia та DS Automobiles у Європі, мають залишатися частиною компанії принаймні до кінця десятиліття.
Американські дилери закликають Тавареса вжити необхідних заходів для відновлення ринкової частки і повного використання виробничих потужностей компанії, акцентуючи увагу на необхідності повернення до виробництва автомобілів, які користуються попитом у американських споживачів.
У той же час, Volkswagen Group також стикається з викликами. Фінансовий директор компанії, доктор Арно Антліц, вказав, що у Volkswagen є «один, можливо, два» роки, щоб виправити ситуацію.