
Кризові бренди Stellantis мають лише кілька років, щоб врятуватися
— 17.10.2024 / 8:25На Паризькому автосалоні 2024 року генеральний директор Stellantis Карлос Таварес оголосив, що майбутнє 14 брендів компанії буде вирішено набагато раніше, ніж очікувалося. Рішення планується ухвалити через 2-3 роки, а сам Таварес залишить пост у 2026 році, коли закінчиться його контракт.
Таварес запевнив, що всі бренди під корпоративною парасолькою мають достатнє фінансування до 2026 року, хоча деякі, як Chrysler, стикаються з труднощами. Chrysler залишився лише з однією моделлю, але готується до запуску свого першого електромобіля наступного року, що може покращити ситуацію.
У Lancia триває процес відродження, починаючи з нового Ypsilon, а в 2026 році планується повернення моделі Gamma. Alfa Romeo анонсувала нове покоління Stelvio у 2025 році та Giulia в 2026-му, тоді як Jeep підготував цілу низку нових моделей, включаючи електричні версії Renegade і Compass.
Таварес також звернув увагу на проблеми якості, з якими зіткнувся бренд Ram, зазначивши, що багато нових вантажівок потребують ремонту одразу після виробництва. Продажі Ram у США впали на 24% до вересня.
Щодо Maserati, Таварес визнав, що компанія переживає фінансові труднощі, покладаючи провину на маркетингову стратегію. DS Automobiles планує запустити нову флагманську модель DS9 у 2025 році, тоді як Abarth продовжує випускати спортивні версії Fiat.
З урахуванням складнощів управління такою великою кількістю брендів, експерти не виключають оптимізації портфоліо Stellantis у найближчі роки, щоб зменшити ризики та підвищити ефективність.