Porsche досягла вершини у рейтингу обслуговування клієнтів за версією J.D. Power для 2025 року, зайнявши перше місце серед брендів преміум-класу. Рейтинг вимірює задоволення власників автомобілів від роботи з франчайзинговими дилерами та післяпродажним обслуговуванням автомобілів віком від одного до трьох років. Автомобільний гігант набрав 912 балів із 1000 можливих, залишивши конкурентів позаду.
На другому місці опинився Lexus з 900 балами, а Cadillac зайняв третє місце серед брендів преміум-класу, отримавши 888 балів. Середній бал для цього сегмента склав 878 балів. Водночас, десять брендів, серед яких BMW, Mercedes, Lincoln і Audi, отримали оцінки нижчі за середнє значення. Особливо низькі оцінки отримали Maserati, який посів останнє місце, а також Land Rover і Genesis, які стали одними з найгірших брендів у дослідженні.
У категорії масових марок Subaru продемонстрував вражаючі результати, набравши 896 балів, що дозволило б йому зайняти третє місце навіть серед брендів преміум-класу. Окрім Subaru, Mini та Honda також отримали високі оцінки, набравши 888 і 881 балів відповідно. Бренди як Kia, Hyundai, VW та Ram виявилися серед аутсайдерів на ринку, набравши менше ніж 840 балів.
J.D. Power також виявила, що власники позашляховиків в цілому більш задоволені обслуговуванням, ніж власники легкових автомобілів того ж бренду. Важливим висновком дослідження стало також те, що водії автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння залишаються задоволені сервісом більше, ніж власники електричних або гібридних транспортних засобів.
Зазначено, що більшість нарікань від власників стосуються відсутності запчастин і неякісного ремонту, а бренди, які комбінують технічне обслуговування з відкликаннями, демонструють кращі результати у задоволеності клієнтів.