
Hyundai та Genesis не підвищуватимуть ціни до червня, а далі – як пощастить
— 05.04.2025 / 14:49Ford та Stellantis протидіють тарифам знижками, тоді як Hyundai зосереджується на стабільності цін
- Hyundai та Genesis пообіцяли не підвищувати ціни до 2 червня.
- Цей крок спрямований на те, щоб дати клієнтам впевненість та час на роздуми перед покупкою.
- Після завершення дії програми ціни можуть різко зрости через тарифи.
Всеохоплюючі тарифи президента Трампа означають, що все подорожчає. Автомобілі очолюють цей список через 25% тариф, який, як очікується, підвищить ціни на тисячі доларів.
Це спричинило хаос в автомобільній галузі, але компанії вже починають реагувати. Поки Ford та Stellantis запроваджують програми ціноутворення для працівників, Hyundai та Genesis представляють програми цінової впевненості.
Програма Hyundai має назву Customer Assurance (“Гарантія для клієнтів”) і є “відповіддю на динамічні умови ринку та потенційний вплив тарифів на автомобільну індустрію.” У межах програми компанія обіцяє не підвищувати ціни відтепер і до 2 червня.
Корейський бренд зазначає, що цей крок надасть клієнтам душевний спокій, фінансову впевненість і “час, щоб зробити правильний вибір відповідно до своїх транспортних потреб.” Останнє особливо важливе, адже минулого місяця покупці масово вирушили до автосалонів, щоби придбати транспортні засоби.
Генеральний директор Hyundai Motor North America Ренді Паркер сказав:
“Наша прихильність до збереження рекомендованої роздрібної ціни є ще одним прикладом нашої орієнтованості на споживача. Ми розуміємо ті виклики, з якими стикаються споживачі в нинішній економічній ситуації, і хочемо зберегти імпульс після рекордних продажів у березні та першому кварталі року.”
У Hyundai також відзначили свою виробничу присутність у США і заявили, що мають гнучкість, яка дозволяє їм “швидко й стратегічно реагувати” на зміну умов. Це, за їхніми словами, дає змогу забезпечити клієнтів “правильними продуктами у правильний час і за правильною ціною.”
Для покупців класу люкс діє програма Genesis Cares. По суті, це те саме, лише під іншою назвою: бренд пообіцяв зберегти рекомендовані ціни на всю свою лінійку моделей протягом наступних двох місяців.
Генеральний директор Genesis Хосе Муньйос зазначив:
“Ми знаємо, що споживачі непокояться через можливе зростання цін, і хочемо забезпечити їм певну стабільність у найближчі місяці. Наша відданість фіксованій MSRP — лише одна складова нашого багатогранного зусилля з постачання чудових автомобілів американським споживачам, а також підтримки сотень тисяч робочих місць і інвестування мільярдів доларів у найважливіший ринок для нашої компанії.”
Kia поки що не оголосила про свої наміри, але не буде дивно, якщо найближчим часом вони запропонують подібну програму.