Новий кросовер Renault виправляє всі недоліки Dacia Bigster
— 11.07.2025Новий Renault Boreal — це оновлена версія Dacia Bigster із сучасним виглядом і комфортним салоном.
Надійність автомобілів стає новим фронтом у суперечці між електромобілями та машинами з двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ). І, схоже, електрокари поступово беруть верх. Про це свідчить масштабне дослідження Німецького автомобільного клубу (ADAC), найбільшої європейської служби технічної допомоги на дорогах.
Протягом останнього року «Жовті ангели» ADAC опрацювали понад 3,6 мільйона викликів. Серед них лише 43 678 стосувалися електромобілів — це всього 1,2% від загальної кількості. Хоча кількість електрокарів зростає, кількість їхніх поломок залишається низькою, що свідчить про їхню зростаючу надійність.
ADAC вперше в 2024 році заявив, що має достатньо даних, щоб упевнено заявити: електромобілі ламаються рідше. Зокрема, на кожні 1 000 електрокарів, зареєстрованих у 2020–2022 роках, припадає лише 4,2 виклики. Для авто з ДВЗ того ж періоду — 10,4.
Цікаво, що найчастішою причиною поломок для обох типів авто є 12-вольтова акумуляторна батарея. Вона стала причиною 50% викликів у випадку з електрокарами і 45% — з ДВЗ. Електромобілі також демонструють менше проблем з електронікою, системою керування двигуном та освітленням.
Одна з небагатьох слабких сторін електромобілів — шини. На 1 000 авто припадає 1,3 виклики через проблеми з колесами, у порівнянні з 0,9 у авто з ДВЗ. Проте ця тенденція стосується переважно старіших моделей.
Хоча повноцінні висновки можна буде зробити лише через роки, коли електрокари досягнуть віку 10+, нинішні дані демонструють чітку тенденцію: електромобілі стають не лише екологічними, а й дедалі надійнішими.