
Volvo відкликає 14 000 електромобілів та плагін-гібридів 2020-2026 років
— 24.06.2025 / 17:50У понеділок Volvo оголосила про відкликання 14 014 своїх повністю електричних та плагін-гібридних автомобілів. Причиною стало те, що за дуже обмежених обставин вони можуть повністю втратити здатність до уповільнення або зупинки. Проблема пов’язана з програмним збоєм у модулі керування гальмами, що означає, що потенційно смертельна несправність легко усувається за допомогою бездротового оновлення програмного забезпечення для сумісних моделей.
При активованому режимі “B” на плагін-гібридах або режимі “One Pedal Drive” на електромобілях функціональність гальм може бути порушена після щонайменше півтори хвилини руху накатом під гору без натискання на педаль гальма. Список автомобілів, яких стосується відкликання, включає деякі моделі S60 2023-2025 років, V60 2024-2025 років, S90 2025 року, XC60 2022-2026 років, XC90 2020-2026 років, XC40 2023-2024 років (плагін-гібриди), а також повністю електричні C40 2023 року, EX40 2024-2026 років та EC40 2025 року. Якщо ви володієте будь-якою з цих моделей або бажаєте перевірити наявність відкритих відкликань для вашого автомобіля, відвідайте вебсайт NHTSA.
Volvo заявила: “Програмне виправлення вже доступне через дилерські центри та було розгорнуто за допомогою бездротового оновлення. Ми просимо клієнтів, які ще не встановили коригувальне програмне забезпечення у своєму автомобілі, уникати вибору режиму “B” або “One Pedal Drive” під час руху.”
Volvo отримала “невелику кількість” скарг від клієнтів, і, на щастя, стався лише один інцидент, пов’язаний із несправністю, без повідомлень про травми. Як повідомляють наші друзі з InsideEVs, “проблемна версія програмного забезпечення 3.5.14, яка спричинила це відкликання, була випущена у квітні, але її можна було встановити лише в дилерських центрах, а не як оновлення “повітрям”. У примітках до випуску зазначається, що ‘Педаль гальма має відчуватися менш жорсткою одразу після запуску автомобіля’, що вказує на внесення деяких змін до модуля керування гальмами. Також були внесені інші покращення до системи утримання в смузі руху, системи інформації про дорожні знаки та системи контролю тиску в шинах”.