
Нова Mazda EZ-60 вражає розмірами, батареєю і власною вагою
— 17.04.2025 / 16:22Кросовер із подовженим запасом ходу Mazda EZ-60 оснащено 1,5-літровим двигуном, який заряджає акумуляторну батарею на 31,7 кВт·год, і він може виявитися навіть популярнішим за повністю електричну версію.
- Mazda EZ-60 використовує ту саму платформу, що й Deepal S07 від Changan.
- Деталі про версії з повністю електричним приводом поки що не оприлюднені.
- За габаритами EZ-60 дуже схожий на Tesla Model Y.
Кілька днів тому Mazda представила перші офіційні фотографії моделі EZ-60 — повністю електричного кросовера, орієнтованого безпосередньо на Tesla Model Y та інших конкурентів у цьому сегменті. Тепер, завдяки новій інформації та зображенням, оприлюдненим Міністерством промисловості та інформаційних технологій Китаю, ми отримали чіткіше уявлення про цю модель, зокрема підтвердження того, що EZ-60 також буде доступним у версії з силовою установкою-розширювачем запасу ходу.
Попри те, що Mazda продовжує випускати досить цікаві автомобілі з ДВЗ і навіть встановила рекорд продажів у США минулого року, на ринок електромобілів вона вийшла дещо запізно. Так, була модель MX-30, але її стримували висока ціна та дуже обмежений запас ходу, тому не дивно, що вона провалилася в продажах у США.
Тепер на плечі EZ-60 покладено великі надії як на серйозну спробу Mazda заявити про себе на глобальному ринку електромобілів. За межами Китаю, зокрема в Європі, цей компактний кросовер продаватиметься під іншою назвою — CX-6e, однак мета залишиться тією ж.
Дизайн нового електромобіля черпає натхнення з торішнього концепту Arata, і хоча він однозначно впізнаваний як Mazda, виглядає значно агресивніше, ніж будь-який інший SUV у модельному ряду бренду. Фірмова форма решітки радіатора збережена, хоча передня частина тепер має вузькі світлодіодні ходові вогні та світлодіодну смугу під фальш-решіткою. Логотип Mazda також підсвічується для додаткового візуального ефекту.
Згідно з новими технічними характеристиками, EZ-60 має такі габарити: довжина — 4 850 мм, ширина — 1 935 мм, висота — 1 620 мм, а колісна база становить 2 902 мм. Для порівняння, Tesla Model Y трохи менша за всіма параметрами: 4 790 мм у довжину, 1 920 мм у ширину, 1 624 мм у висоту і 2 890 мм колісної бази. EZ-60 також близький за розмірами до Zeekr 7X — одного з найбільш перспективних китайських електрокарів, який скоро може вийти на світові ринки.
Також стало відомо, що маса кросовера становить 2 590 кг (5 709 фунтів), що більше, ніж у багатьох моделей Ram 1500. Автомобіль побудовано на модульній платформі EPA1, яка використовується в Changan Deepal S07. Хоча технічні характеристики повністю електричної версії ще не розкриті, деякі подробиці про модель із подовженим запасом ходу вже відомі.
Вона оснащена 1,5-літровим атмосферним чотирициліндровим двигуном, який виконує функцію виключно генератора, подаючи струм до акумулятора ємністю 31,7 кВт·год. Цей акумулятор, у свою чергу, живить електродвигун потужністю 255 к.с., що приводить у рух задню вісь. Хоча Mazda не повідомила показників запасу ходу для EZ-60, пов’язаний із ним седан EZ-6 з гібридною установкою забезпечує до 160 км пробігу на електротязі та до 1 300 км у комбінованому режимі із використанням ДВЗ для підзарядки.