Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Ford злила мільйони на технології Tesla

Нова система допомогла б краще інтегрувати програмне забезпечення та значно спростила б оновлення через Інтернет, але її вважали занадто дорогою.

  • Blur Oval переорієнтується на свої існуючі технології та команду skunkworks.
  • Форд збирався запровадити зональну систему, щоб спростити оновлення програмного забезпечення.
  • Попри зміни, компанія прагне покращити досвід підключених автомобілів.

Компанія Ford працює над вдосконаленою електричною архітектурою наступного покоління для своїх майбутніх моделей, спрямованою на оптимізацію функцій програмного забезпечення, скорочення витрат і дозволить їй краще конкурувати з лідерами в галузі електромобілів, такими як Tesla. Однак, як і у випадку з дочірньою компанією VW Cariad, програма Ford зіткнулася з багатьма проблемами і була раптово закрита.

Внутрішня назва цієї нині неіснуючої системи була FNV4. Її ініціатором був Даг Філд, колишній керівник Apple та Tesla, який з великою помпою приєднався до Ford і минулого року отримав за свої зусилля кругленьку суму в 15,5 мільйонів доларів. Попри дивовижний досвід, FNV4 стала фінансовим тягарем. Зростання витрат на розробку змусило Ford повністю скасувати проект, хоча деякі елементи будуть перепрофільовані в поточних програмних системах компанії.

У звіті Reuters зазначається, що програма FNV4 призвела до значних збитків у підрозділах електромобілів та програмного забезпечення Ford, які у 2023 році склали 4,7 мільярда доларів, а у 2024 році – 5 мільярдів доларів.

Програмне забезпечення більше не є необов’язковим

У сучасну епоху, коли електрифікація здається всеохоплюючим майбутнім, а споживачі хочуть нових автомобілів, наповнених технологіями, для брендів стає дедалі важливіше зробити свої програмні системи максимально інтегрованими та досконалими. Однак, оскільки такі компанії, як Ford, використовують сотні електронних компонентів від різних постачальників, вони часто мають компоненти, які не можуть взаємодіяти один з одним. А це ускладнює розгортання оновлень OTA.

Ford планував впровадити «зональну» систему для своєї системи наступного покоління. Вона складалася б з програмних «мізків» для певних частин автомобіля, які взаємодіяли б з центральним «мозком», повідомляє Reuters . Це зменшило б потребу в довгих і складних джгутах проводів і допомогло б пришвидшити оновлення по бездротовій мережі.

Зміна стратегії, але не повний відступ

У відео, поширеному внутрішньо для співробітників, які працювали над FNV4, Ford заявив, що повернеться до своєї існуючої електричної архітектури , а не буде вдаватися до більш амбітного редизайну. Проте, це не повний відступ. Невелика передова команда інженерів, по суті, група skunkworks, все ще тихо працює над тим, що зрештою може стати більш вдосконаленою версією тієї ж концепції.

У публічній заяві Ford підтвердив своє зобов’язання залишатися конкурентоспроможним у сфері автомобільних технологій: «Ми прагнемо забезпечувати повністю підключений досвід використання автомобілів для всієї нашої лінійки, незалежно від силового агрегату, тоді як багато інших у галузі впроваджують найсучасніші технології лише в електромобілі».

Хоча грандіозний план, можливо, і зазнав невдачі, Ford стверджує, що не відмовляється від ідеї розумніших та більш підключених автомобілів. Компанія просто на власному гіркому досвіді усвідомлює, що їх створення не так просто, як найняти кількох ветеранів світу технологій та сподіватися, що все вийде.

👁 79
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності