
Електрокар BYD із зарядкою за 5 хвилин
— 03.05.2025 / 21:45- Седан BYD Han L та Tang L мають передні багажники об’ємом 160 літрів.
- Без двигуна електромобілі можуть пропонувати нові варіанти упаковки, такі як передні контейнери для зберігання.
- BYD стверджує, що вони найбільші у світі, але кілька американських електромобілів хотіли б поговорити.
Гаразд, BYD : Отже, ви створюєте автомобіль, здатний заряджатися 1000 кіловат, що додає запас ходу до 250 миль за п’ять хвилин, і він постачається у версії гібрида з підзарядкою, і він розганяється від нуля до 60 миль/год менш ніж за три секунди. Чудово. Але як там передній багажник?
Що ж, виявляється, це теж досить вражаюче. Здається, що ця пара електрифікованих транспортних засобів може майже все.
Минулого тижня, перебуваючи в Китаї, я обов’язково звернув увагу на пару електромобілів BYD із надшвидкою зарядкою – седан Han L та кросовер Tang L. Це автомобілі, які можуть використовувати нову систему зарядки BYD Megawatt , щоб збільшити запас ходу на 400 кілометрів лише за п’ять хвилин, з піковою швидкістю зарядки 1000 кіловат. (Якщо вам потрібен контекст, це в чотири рази перевищує максимальну швидкість зарядки Tesla Model Y та Model 3.)
Можу сказати, що обидва виглядають досить скромно наживо; Han L трохи схожий на Honda Accord, а Tang L має анонімні атмосфери, схожі на автомобілі з Grand Theft Auto .
Під капотом обидва є чудовими електромобілями, що можуть похвалитися одними з найсучасніших технологій у світі. Версії електромобілів оснащені акумулятором BYD “Blade” ємністю 83,2 кВт⋅год, запас ходу якого за оптимістичним циклом випробувань CLTC у Китаї становить від 601 до 701 км.
Як і у випадку з багатьма китайськими автомобілями, гібридні автомобілі з підзарядкою від мережі також не скупляться на розмір акумулятора; вони отримують акумулятор BYD Blade ємністю 29,4 кВт⋅год, поєднаний з 1,5-літровим чотирициліндровим двигуном з турбонаддувом, і мають загальний запас ходу 1400 км (870 миль).
Вражаючі характеристики. То як там багажник? Що ж, читачу, можу сміливо повідомити, що він великий. Дуже великий, насправді.
Обидва автомобілі мають спільний багажник об’ємом 160 літрів, або 5,6 кубічних футів, або 42,2 галона рідини. Це досить об’ємно, особливо для седана та середньорозмірного кросовера.
Найбільше мене вразила глибина цих багажників (вони однакові на кросовері та седані). Туди легко поміститься ціла партія продуктів з Costco. Навіть людина невеликого зросту, яка, можливо, добре займається йогою, може втиснутися із закритою кришкою.
Зараз BYD стверджує, що це найбільший багажник у світі . З повагою, дозвольте мені не погодитися. Новий позашляховик Onvo L60 від бренду доступних електромобілів Nio має об’єм багажного відділення 8,4 кубічних фута (240 літрів) — нібито найбільший у Китаї, згідно з CnEVPost .
А тут, в Америці, і Lucid Gravity, і Ford F-150 Lightning мають більші багажники – 8 кубічних футів (227 літрів) і 14 кубічних футів (400 літрів) відповідно. Chevy Silverado EV та GMC Sierra EV пропонують 10,7 кубічних футів, а Hummer EV – до 11,3 кубічних футів. Звичайно, Америка не може зрівнятися з Китаєм за технологією акумуляторів, але ми перевершуємо їх за обсягом багажного відділення наших великих електромобілів.
Тож, хоча великий багажник може й не бути головним досягненням нових моделей L та E-платформи від BYD, він є приємною перевагою для надзвичайно просунутого автомобіля, який вже має багато переваг. Мені довелося керувати як Han L, так і Tang L, перебуваючи в Китаї, тож заходьте пізніше, щоб дізнатися більше про ці автомобілі.