Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Ford Lightning із сюрпризом

У вашому електрокарі може бракувати гайок — Ford звернулась до трьох власників Lightning. Гайки, про які йде мова, були видалені під час попередньої процедури та, можливо, не були встановлені назад або затягнуті.

  • Ford відкликав три вантажівки через підозру, що можуть бути пов’язані з відсутніми гайками кріплення акумулятора.
  • Усі три – це електромобілі Lightning з гайками, розташованими на розподільній коробці високовольтного акумулятора.
  • Якщо вони справді нещільно закріплені або відсутні, це може спричинити іскру та потенційно призвести до пожежі.

Усвідомлюють це дехто чи ні, але безпека автомобілів ще ніколи не була такою розвиненою, як зараз. Ця безпека стосується не лише того, як автомобілі реагують на дорожні пригоди. Вона починається ще на виробничому об’єкті, і нове відкликання від Ford є чудовим прикладом цього.

Компанія «Блакитний овал» щойно відкликала три, так, три окремі літаки F-150 Lightning через потенційно відсутні або ослаблені кріпильні гайки. У новій заяві на відкликання до NHTSA компанія Ford стверджує, що ці гайки утримують шини високовольтної розподільної коробки акумулятора. Якщо вони відсутні або ослаблені, це може призвести до електричної дуги або навіть пожежі.

За словами Ford, гайки, про які йде мова, могли бути помилково зняті під час ремонтних робіт. Схоже, що не було жодних записів про те, що гайки були повторно затягнуті до відповідних характеристик після цього ремонту. Таким чином, Ford хоче переконатися, що вони не просто на місці, а й щільно затягнуті.

Хоча компанія стверджує, що їй невідомо про жодні аварії чи травми, пов’язані з цією проблемою, вона все ж зазначає, що їй відомо про один звіт про польові випадки та один звіт про гарантійне обслуговування, пов’язані з тим самим інцидентом. Вона вже попередила дилерів про проблему та повідомить усіх трьох власників не пізніше 23 травня. Дилери перевірять гайки, встановлять їх за необхідності та, звичайно, належним чином затягнуть. Це має повністю вирішити проблему.

 

До того часу власникам слід звертати увагу на такі ознаки, як «гучний шум під час руху», повідомлення «Зупиніться безпечно зараз» та індикатор перевірки двигуна або несправності на приладовій панелі. Якщо проблема виникне, вантажівка втратить тягову силу, але 12-вольтова батарея має продовжувати подавати живлення до рульової та гальмівної систем.

Десятиліття тому навряд чи можна було б виявити таку ізольовану проблему. Навіть якби працівник на виробничій лінії виявив її, у нього могло не бути процедур для відстеження інших подібних уражених транспортних засобів.

Безсумнівно, кількість відкликань продукції в галузі зростає , але такі випадки пояснюють, чому це не такий похмурий заголовок, як може здатися. По суті, захисна сітка, яка виявляє дефекти, має набагато дрібніший розмір сітки, ніж будь-коли раніше, і ми всі завдяки цьому безпечніші.

👁 158
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності