Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Lexus готує відповідь Kia EV9 – електричний SUV на три ряди

  • Lexus готує повністю електричний трирядний позашляховик на основі свого концептуального дизайну Electrified 2021 року.
  • Новий Lexus TZ може використовувати спільні деталі з RZ, щоб зменшити витрати на виробництво та розробку.
  • Lexus подав заявки на торгові марки TZ450e та TZ550e, що свідчить про розробку щонайменше двох варіантів.

Lexus не відомий тим, що поспішає, але коли він починає рухатися, то робить це з тихою впевненістю. Тепер схоже, що сімейство Lexus знову розшириться з додаванням нового повністю електричного трирядного позашляховика. Ми вже отримуємо попереднє уявлення про те, як він може виглядати, і він формується як цікавий електричний аналог існуючих пропозицій бренду.

Нова модель, яка, ймовірно, називатиметься TZ, матиме спільну основу з аналогічною моделлю Toyota під назвою bZ5X. Очікується, що вона виконає роль трирядної альтернативи бензиновому Lexus TX, зайнявши позицію на ринку електромобілів, що швидко розвивається, де розмір, запас ходу та престиж емблеми мають значення.

Щоб показати, як може виглядати ця нова модель, дизайнер Теофілус Чін, також відомий як Теоттл, взяв концепт електрифікованого позашляховика Lexus, представлений ще у 2021 році, та вніс до нього деякі серійні зміни. Хоча ми не дізнаємося, як виглядатиме TZ, доки Lexus не почне публічно тестувати деякі прототипи, для бренду було б логічно базувати його на цій концепції.

Знайоме обличчя з невеликими змінами

Спереду, на рендерингу Теоттла, ефектні фари концепту замінені на більш традиційні, що більше відповідають сучасній мові дизайну Lexus. Елементи освітлення під ними, разом із формою переднього бампера, залишаються недоторканими, що свідчить про те, що Lexus може не надто відійти від своїх концептуальних коренів.

З боків можна побачити кілька практичних змін. Ручки дверей, що врізалися в основу концепту, зникли та були замінені більш традиційною фурнітурою. Також було додано новий комплект коліс та встановлено звичайні дзеркала заднього виду. Все це стандартні елементи серійного автомобіля, але необхідні, якщо ця річ збирається потрапити до дилерського центру.

Найбільш очевидною зміною, внесеною до задньої частини TZ, є встановлення менших задніх ліхтарів, які не тягнуться так далеко вздовж задніх бокових панелей. Незважаючи на це, ми вважаємо, що задня частина нового Lexus з трьома рядами сидінь все ще виглядає дещо перевантаженою, і сподіваємося, що дизайнери Lexus вигадають щось привабливіше.

Про серійну модель мало що відомо, але у 2023 році Lexus подав заявки на реєстрацію торгових марок TZ450e та TZ550e, що свідчить про підготовку щонайменше двох електричних моделей. Lexus може використовувати той самий акумулятор ємністю 77 кВт⋅год, що й у новому RZ, але враховуючи розмір та очікувану вагу цього трирядного позашляховика, ймовірно, TZ550e знадобиться акумулятор зі збільшеною ємністю. Для порівняння, Kia EV9, один з небагатьох електромобілів у цьому сегменті, що вже продаються, пропонує вибір між акумуляторними блоками ємністю 76,1 кВт⋅год та 99,8 кВт⋅год.

Говорячи про RZ, базова версія — це RZ 350e, яка оснащена одним електродвигуном на передній осі потужністю 224 к.с. (167 кВт) та крутним моментом 269 Нм, а також має запас ходу 575 км. RZ 500e оснащена двома електродвигунами потужністю 375 к.с. (280 кВт) для розгону від 0 до 100 км/год за 4,6 секунди та має орієнтовний запас ходу 500 км.

У модельному році 2026 року Lexus додав до лінійки RZ 550e F Sport. Він видає 402 к.с. (300 кВт) завдяки своїй подвійній двигунній установці та розганяється до 100 км/год (96 миль/год) за 4,4 секунди. Однак ця додаткова продуктивність має свою ціну, оскільки запас ходу зменшується до 280 миль (450 км). Оскільки TZ буде більшим і важчим за RZ, цитуючи найвідомішу фразу Jaws , Lexus знадобиться більший автомобіль – тобто акумулятор.

👁 195
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності