Рідкісний італійський мускул-кар отримав свій V8 від Pontiac G8
— 05.05.2025 / 20:20Цей автомобіль виглядає як той, на якому їздив би італійський Джеймс Бонд у 60-х.
Випускався з 1962 по 1970 рік, Iso Rivolta мав на меті поєднати італійський стиль з потужністю масл-кара. Було продано дуже мало екземплярів, що робить модель малоймовірним кандидатом на реставрацію . Однак екземпляр 1967 року з двигуном V8 від Pontiac G8 виставлений на Bring a Trailer з чудовим набором фотографій, що надихає нас поговорити про цей крутий автомобіль.
6,0-літрове купе є або наступним логічним кроком в еволюції Rivolta, або занадто далекою дорогою. Bring a Trailer стверджує, що було випущено 797 одиниць Rivolta, тож хіба не варто зберігати такий рідкісний автомобіль у його первозданному стані? Це стверджує: «Ні!»

У стандартній комплектації він був оснащений 327-кубічним (5,3-літровим) двигуном Chevy V8. Тепер він оснащений 6,0-літровим двигуном V8, витягнутим з G8 та прикріпленим до шестиступінчастої механічної коробки передач Tremec 6060. Це не була проста заміна двигуна «старий» на новий. Продаж включає квитанції на суму понад 400 000 доларів США з детальним описом кожного ремонту та модифікації, зроблених під час складання. Двигун, зокрема, має систему холодного впуску повітря та пару особливо акуратних клапанних кришок з логотипом Iso Rivolta.
Численні інші деталі були відремонтовані, замінені або оновлені. Зазирніть у моторний відсік, і ви помітите алюмінієвий радіатор. Пролізши під нього, ви побачите незалежні передні койловери Heidts Superide II та кастомну задню підвіску de Dion у стилі Jaguar з регульованими амортизаторами. В описі аукціону додається, що підлогові панелі та тунель трансмісії були замінені у 2015 році, а також що модифікації днища, необхідні для встановлення оновлених деталей підвіски, були виконані тоді ж. Додатковий звукоізоляційний матеріал та сучасна система кондиціонування повітря, яка напрочуд добре інтегрована, повинні зробити їзду на цьому Rivolta комфортнішою, ніж на стандартному.
Гріджіо Сільверстоун з палітри Ferrari та шкіряна оббивка Paloma Cork додають завершальний штрих до зовнішнього вигляду. Мені подобається, що в цій Rivolta немає нічого, що б натякало на «заміну двигуна»! Немає додаткових вентиляційних отворів чи відкритих повітрозабірників. Бампери та заводські 15-дюймові диски залишилися на автомобілі, і всі елементи оздоблення виглядають так, ніби вони враховані. Приладова панель також має аналогові датчики в оригінальному стилі.

Він елегантний, і на його створення було витрачено величезну кількість часу та грошей, але чи робить це правильною ідеєю? З одного боку принаймні він все ще оснащений двигуном General Motors. Не так вже й малоймовірно уявити, що Iso могла б запозичити V8 від G8, якби вона ще виробляла автомобілі наприкінці 2000-х, і було б трохи дивно бачити V8 від Ford Coyote між крилами. З іншого боку, модифікації буде важко повернути назад. Ринок зрештою вирішить, чи це абсолютно епічний реставратор, чи дуже дорогий спосіб зіпсувати рідкісний автомобіль.














