Зміни у Renault: де Мео покидає пост СЕО
— 16.06.2025Лука де Мео йде з посади гендиректора Renault після п’яти років. Його замінять, а він очолить люксовий бренд Kering.
Всі вже втратили рахунок кількості кросоверів, які Hyundai випустила останнім часом. Тепер готуйтеся до ще одного — повністю електричного, але без звичного бренду Ioniq. Цей новачок отримав назву Elexio. Він був розроблений в Китаї для місцевого ринку. Це результат співпраці Beijing Hyundai та BAIC Motor, яка була заснована у 2002 році.
Elexio — унікальна модель
Elexio — це перший електричний автомобіль Hyundai, створений спеціально для Китаю.Його розробки тривали 5 років.. Низько роздільні зображення показують SUV, який виглядає більш округлим, ніж Ioniq 5, але здається меншим за Ioniq 9. За словами джерел, фари з чотирикутними кубами є натяком на число 8.
З деяких ракурсів Elexio нагадує Ioniq 5 на «макдональдській» дієті: замість чітких ліній — плавніші, округлі форми. Задня стійка виконана в контрастному кольорі, який переходить на спойлер. Задній склоочисник не видно, тож, ймовірно, він прихований під даховим спойлером.
Передні й задні світлодіодні смуги відповідають актуальним дизайнерським трендам, як і врівень вбудовані дверні ручки, що покращують аеродинаміку та додають запас ходу. Також помітні масивні рейлінги на даху, великі двоколірні диски й майже рівна лінія даху, яка обіцяє простір над головою для задніх пасажирів. Як і личить авто 2025 року, не обійшлося без глянцевих чорних вставок — на розширених крилах.
Hyundai Elexio
Hyundai стала черговим світовим автовиробником, який представляє ексклюзивні моделі лише для Китаю. На тлі падіння продажів у регіоні — з 1,16 мільйона авто у 2016 році до лише 151 тисячі у 2023-му — компанія намагається відновити позиції за допомогою нових локалізованих електромобілів, таких як Elexio.
Hyundai скорочує виробництво
Стан справ на китайському ринку настільки погіршився, що Hyundai була змушена скоротити кількість своїх заводів у країні з п’яти до трьох. Після продажу заводу Beijing No. 1 у 2021 році компанія минулого року продала також підприємство в Чунціні — менш ніж за половину початкової запрошеної ціни.
Попри всі труднощі, Hyundai не збирається здаватися на китайському ринку. Компанія інвестує $1,1 мільярда разом із BAIC для активізації розробки електромобілів — кошти розподілено порівну між партнерами. Hyundai також має два науково-дослідні центри в Китаї — у Шанхаї та Яньтаї — які зосереджені на прискоренні створення нових електромобілів, орієнтованих саме на китайських споживачів.