
Нова стратегія Nissan: продавати більше автомобілів
— 07.05.2025 / 20:27Проблеми Nissan останнім часом — не секрет. Але протягом останніх кількох місяців японський автовиробник намагався виправити ситуацію, запроваджуючи низку стимулів і програм, спрямованих на збільшення продажів нових автомобілів. І остання ініціатива — не виняток.
Як повідомляє Automotive News, Nissan відмовиться від 20 показників ефективності, за якими наразі оцінюється успішність дилерів, і зосередиться виключно на продажах нових автомобілів. Це означає, що дилери мають більше стимулів, ніж будь-коли, продати вам новий Nissan — навіть якщо це означатиме потенційні збитки.
Нова програма, що отримала назву Nissan One, надаватиме дилерам $350 за кожен проданий новий автомобіль, якщо вони досягнуть 90% від запланованого обсягу продажів. Дилери, які досягнуть 100% цільових показників, отримають $600 за кожну машину, а ті, хто перевищить план на 110%, — $1,200 за кожен автомобіль.
Кожен новий Nissan приноситиме дилерам однакову суму — тобто Ariya не буде вигіднішою за Kicks. Крім того, продавці зможуть витрачати ці кошти на власний розсуд. Недоліком є те, що Nissan перерахує фінансування з програм, орієнтованих, наприклад, на задоволеність клієнтів, і зосередиться майже виключно на програмі Nissan One.
«Ми суттєво збільшуємо можливість заробітку для дилерів», — сказав віцепрезидент Nissan з питань дилерської мережі Стів Мілетт у коментарі для Automotive News. — «Це допоможе [продавцям] на 100% узгодити свої дії з курсом, який задає автовиробник, адже саме там відкривається найбільша можливість».
Nissan сподівається, що завдяки новій бонусній програмі зможе досягти частки роздрібного ринку США у 5,5% до кінця поточного календарного року. Офіційний старт Nissan One заплановано на 3 червня 2025 року, тож наступний місяць — чудовий момент, щоб нарешті здійснити мрію й придбати омріяну модель Z.