Один із найстаріших заводів Nissan завершує роботу
— 31.07.2025Компанія Nissan оголосила про закриття заводу CIVAC, де зібрали понад 6 мільйонів авто.
Porsche активно працює над електричною версією свого культового спорткара Cayman. Разом із відкритим варіантом Boxster, нова модель покликано повністю замінити теперішню лінійку 718 — і зробити це без використання бензинових двигунів.
Прототипи Cayman EV уже тестуються на трасі Нюрбургринг, а технічні характеристики поки залишаються засекреченими. Вперше натяк на електрифікацію цієї серії Porsche зробила ще у 2021 році, представивши концепт Mission R. Відомо, що автомобіль отримає два електродвигуни з потужністю, що перевищить 496 к.с. Cayman GT4 RS, щоби компенсувати додаткову вагу електросистеми.
Спершу Porsche планувала працювати над акумуляторами разом із шведською компанією Northvolt, але після її банкрутства в березні цього року бренд, ймовірно, шукатиме нового партнера — одним із потенційних варіантів вважається хорватська Rimac.
Очікується, що акумулятори в Cayman EV будуть розміщені в центральній частині кузова, що дозволить зберегти спортивну посадку та ідеальне розташування ваги. Дизайн також зазнав змін: купе має більш витягнутий профіль і дах у стилі 911, з оновленими повітрозабірниками й аеродинамічними елементами. За колісними арками — великі перфоровані гальмівні диски, а ззаду — характерна світлова панель та можливий активний спойлер.
Інтер’єр теж оновиться — Porsche готує сучасну цифрову панель приладів і стиль, запозичений з 911 покоління 992. Фари на тестових зразках нагадують дорестайлінговий Taycan, а передні повітрозабірники можуть мати активну аеродинаміку, подібно до нових 911 GTS.
Хоча зростає занепокоєння через зниження попиту на електромобілі, Porsche не відмовляється від планів створення повністю електричного спорткара. Cayman і Boxster нового покоління стануть важливими гравцями в електрифікованому майбутньому бренду.