Subaru 2025: які моделі стануть гібридними
— 27.06.2025У 2025 році Subaru знову робить ставку на гібриди. Після короткої паузи компанія представляє нові моделі з електрифікованими силовими установками, зокрема абсолютно новий Forester Hybrid.
З кінця 1960-х років італійська дизайнерська фірма Italdesign Giugiaro S.p.A, як і належить її назві, додавала свої фірмові стилістичні штрихи до всього — від Lancia до Bugatti. Лише кілька років тому ця культова студія відзначила своє 50-річчя низкою нових концептів. Тепер же, в несподіваному повороті долі, компанія виставлена на продаж.
Залежно від потенційних нових власників, майбутнє улюбленої дизайнерської фірми може бути або похмурим, або сповненим ще 50 років успіху. Ми сподіваємося на останнє. У будь-якому разі, зараз — як ніколи влучний момент, щоб озирнутися назад і згадати найяскравіші й найвідоміші проєкти бренду.
Не хочемо розкривати всі карти одразу, але ви точно впізнаєте чимало авто з цього списку.
1971 Maserati Bora
Після того як Citroën придбав Maserati у 1968 році, компанія одразу взялася за розробку дводверного спортивного автомобіля, який міг би скласти конкуренцію таким маркам, як Lamborghini та DeTomaso. Звісно, для створення дизайну звернулися до Italdesign, і через три роки на світ з’явився вже культовий Maserati Bora. Як і інші італійські суперкарі того часу, це був середньомоторний дводверний спорткар, потужністю до 320 к.с., який допоміг закріпити за Italdesign репутацію провідного експерта зі стилю суперкарів.
1974 Volkswagen Golf
Легенда, ікона, оригінальний Volkswagen Golf MK1 — повірте чи ні — був розроблений Italdesign. Передньопривідний хетчбек мав більш квадратні форми, ніж “Жук”, який він замінював, але безперечно краще підходив для масового споживача. Студія також долучилася до створення дизайнерських рішень для більш спортивної версії GTI, яка з’явилася всього через два роки.
1976 Lotus Esprit
Одним із перших зразків «многогранного» стилю дизайнера Джорджетто Джуджаро, відомого як “складений папір”, став Lotus Esprit, що частково базувався на концепті Maserati Boomerang, створеному Italdesign кількома роками раніше. Хоча генеральний директор Lotus Колін Чепмен спочатку не був у захваті від дизайну, повнорозмірна модель, представлена на стенді Italdesign на Туринському автосалоні 1972 року, допомогла впровадити цей ефектний вигляд у серійне виробництво лише за кілька років. До того ж, студія взяла участь у створенні легендарної версії Lotus-підводного човна у фільмі «Шпигун, який мене любив» 1977 року.
1978 BMW M1
Мабуть, один із найвідоміших автомобілів BMW — модель M1 — була створена Джорджетто Джуджаро, який надихався концептом BMW Turbo 1972 року. Чесно кажучи, у дизайні від концепту до серійної версії майже нічого не змінилося, але фінальні штрихи Italdesign підняли цю спортивну модель до рівня справжньої легенди.