Концепт, що випередив свій час- Polo GTI Cabrio
— 14.06.2025Рідкісний концепт VW Polo GTI Cabrio зразка 2007 року — незвична спроба перетворити хетчбек на стильний кабріолет.
Genesis: від розкоші до потужності
Спочатку Genesis створювався як преміальний підрозділ Hyundai Group, орієнтований виключно на розкіш. Але тепер бренд розширює горизонти — і впевнено входить у світ високих швидкостей. Genesis вже готується до участі у 24-годинних перегонах Ле-Мана у класі гіперкарів — найпрестижнішій категорії автоспорту.
GV60 Magma — перший серйозний крок у світ продуктивності
Першим серйозним гравцем марки у сегменті спортивних електромобілів стане GV60 Magma. Нещодавно його помітили під час гарячих заїздів на легендарному Нюрбургрингу — трасі, що давно стала еталоном для тестування продуктивності авто.
Альтернатива Ioniq 5 N і EV6 GT преміумкласу
GV60 Magma стане дебютною моделлю нової лінійки Magma — суббренду Genesis, орієнтованого на високопродуктивні авто. Цей електрокар презентується як преміальна альтернатива Hyundai Ioniq 5 N та Kia EV6 GT.
Автомобіль базується на оновленій версії GV60 і перебуває в розробці вже деякий час. Він отримає ті самі технічні основи та батарею, що й Ioniq 5 N, але з вищою потужністю. До змін також входять численні аеродинамічні покращення та модернізація шасі — усе для того, щоб забезпечити ще більш динамічне керування.
Агресивний стиль і аеродинаміка на максимумі
GV60 Magma чітко відрізняється від стандартної версії GV60 завдяки значно агресивнішому дизайну передньої частини. Автомобіль отримав великі аеродинамічні канарди з обох боків бампера та збільшений сплітер, що покращують притискну силу та стабільність на високих швидкостях.
Також прототип оснащений чорними спортивними дисками та яскраво-червоними гальмівними супортами — типовими елементами для потужних моделей. Серед інновацій — використання камер замість традиційних дзеркал заднього огляду, що вже доступні в актуальній лінійці GV60.
Натхнення від найкращих: Porsche і Weissach
Інші елементи кузова також зазнали змін: передні та задні крила отримали нові повітряні канали позаду коліс, що покращують охолодження та знижують аеродинамічний опір. Подібні рішення використовуються і в Porsche 911 GT3 RS, щоправда, там ці елементи значно більші.
Genesis, видно, черпає натхнення у найкращих: на даху GV60 Magma з’явилися аеродинамічні ребра — подібні до тих, що встановлюють у Weissach на топові спортивні моделі.
Ще більше потужності: майже 700 кінських сил?
Як і Hyundai Ioniq 5 N та Kia EV6 GT, майбутній GV60 Magma найімовірніше отримає ту ж батарею на 84 кВт·год. У Ioniq 5 N два електродвигуни видають 641 к.с., а оновлений EV6 GT перевершує його, розвиваючи 645 к.с.
За інформацією інсайдерів, Genesis може піти ще далі — GV60 Magma, ймовірно, наблизиться до позначки 700 кінських сил, що зробить його найпотужнішою моделлю серед усіх електрокарів E-GMP-платформи.
Імітація класики: «віртуальна» коробка та звук двигуна
Як і споріднені моделі, GV60 Magma, ймовірно, отримає Virtual Gear Shift — функцію, яка імітує перемикання передач, додаючи емоційності при керуванні. Також очікується віртуальний звук двигуна, що відтворює роботу традиційного бензинового мотора — для тих, хто сумує за звуком справжнього ДВЗ у добу електромобілів.