Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Білл Гейтс придбав повільний броньований автомобіль

Білл Гейтс та його бажання придбати броньований автомобіль

Як колишній найзаможніший чоловік у світі, Білл Гейтс зіграв ключову роль у прийнятті правила «Show and Display», яке дозволяє колекціонерам реєструвати імпортовані автомобілі, що не відповідають американським стандартам, за умови, що вони використовуються рідко. Це правило дало йому змогу легально водити Porsche 959, але для щоденних поїздок він хотів більш скромний автомобіль, який би був броньованим. У результаті він отримав один з найповільніших броньованих автомобілів у світі.

Запит на броньований автомобіль у Mercedes-Benz

Террі Хейг, колишній менеджер з продажу дорогих автомобілів у Беллв’ю, Вашингтон, розповів у відео на VINwiki, що пам’ятає, як представник Гейтса зайшов до Mercedes-Benz of Bellevue і попросив замовити броньований універсал. Гейтс, який вже був відомим керівником, здається, хвилювався про безпеку та хотів, щоб його діти їздили в броньованому автомобілі. Відео не уточнює, яку модель Гейтс хотів придбати, але на зображенні показано S124, який згодом став основою для оригінального E-Class.

Відсутність броньованого універсала в асортименті Mercedes

На той час у портфоліо Mercedes не було броньованих універсалів серійного виробництва, тому Хейг звернувся до Німеччини з запитом, чи можна виготовити такий автомобіль для заможного клієнта.

Відмова Mercedes від запиту

Несподівано, Mercedes нібито відхилив запит. Хейг підсумував відповідь компанії кількома реченнями: «Ми не будемо цього робити. Відповідальність занадто велика. Якщо щось трапиться, якщо щось станеться з тими дітьми, і ми скажемо Біллу, що ми зробили автомобіль, який був броньований або щось подібне, або що він не може бути пошкоджений… ми просто не хочемо потрапляти в таку ситуацію. Ми не хочемо мати нічого спільного з цим автомобілем».

Пошуки броньованого універсала продовжуються

Пошук броньованого універсала не завершився на цьому. Представник Гейтса нібито звернувся до автосалону Volvo, щоб дізнатися, чи можна зробити 240 броньованим, і, на деяке здивування, відповідь була «так». Ми не знаємо, чи бронював Volvo універсал самостійно, чи передав роботу сторонній компанії, що саме було зроблено під час модифікації та де зараз знаходиться цей автомобіль, але додатковий рівень безпеки стався внаслідок продуктивності. Перетворення автомобіля на броньований значно збільшує його вагу, а 240-й не був дуже швидким на початку.

Параметри Volvo 240 та зниження продуктивності

Volvo припинила продажі моделі 240 після 1993 року, тому використовуємо саме цей рік як приклад. Модель пропонувалася як седан і універсал і оснащувалася 2,3-літровим чотирициліндровим двигуном, потужністю 114 кінських сил і 136 фунт-футів крутного моменту. Універсал важив близько 3050 фунтів, і розгін до 60 миль на годину займав понад 10 секунд. Додавання хоча б 1000 фунтів броні (включаючи товще скло) значно б уповільнило автомобіль, наближаючи його до показників Super Beetle. У свою чергу, S124 мав кращу продуктивність: у 1993 році 300TE важив 3450 фунтів і мав 177-сильний 3,0-літровий рядний шестициліндровий двигун.

Проблеми з броньованим Volvo

Здається, що продуктивність автомобіля була не єдиною проблемою родини Гейтс. Хейг, який працював в компанії, що володіла автосалоном Volvo через дорогу, згадує цікаву історію: броньований Volvo щоразу потрапляв до сервісу через злам мотора склопіднімача, який не витримував ваги товщого скла. Заміна мотора не розглядалася з якихось причин. Майстерня просто знімала дверну панель, замінювала мотор і відправляла автомобіль далі.

👁 85

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності