
Хетчбек від Stellantis перевтілився у новий образ
— 15.05.2025 / 13:25- Компанія DS представила нову модель N°4, яка приходить на зміну нинішньому DS4.
- Автомобіль отримав оновлений дизайн та модернізований інтер’єр.
- Покупцям доступні електрична, гібридна версії силових установок.
DS представила модель N°4 — оновлений і перейменований варіант DS4
Компанія DS Automobiles офіційно презентувала нову модель — DS N°4, яка фактично є оновленою та перейменованою версією хетчбека DS4. Новинка черпає натхнення у флагмана бренду — DS N°8, і водночас демонструє помітні зміни порівняно з попередником. Дизайнерські оновлення надають моделі більш преміального вигляду, зберігаючи при цьому впізнаваний стиль марки.
Новий перед — виразний та технологічний
Починаючи з передньої частини, оновлений хетчбек отримав абсолютно нову передню панель з вузькою решіткою радіатора, яка підсвічується. Крім того, в центрі тепер світиться логотип DS, а денні ходові вогні мають оновлену форму.
Дизайнери також створили більш виразний передній бампер з візуально розширеним нижнім повітрозабірником, що додає автомобілю динамічності.
Знайомий силует і нові акценти
Якщо рухатися далі назад, стає помітним знайомий профіль кузова, доповнений колісними дисками діаметром 19 або 20 дюймів.
До візуального образу додається ефектний “плавучий” дах, який доступний у контрастному чорному кольорі — стильне рішення, що підкреслює сучасний характер авто.
Знайомий, але вдосконалений салон
Попри помітні зміни в екстер’єрі, салон миттєво впізнаваний. Водночас він став більш технологічним — тепер тут встановлено цифрову панель приладів на 10,25 дюйма та 10-дюймову мультимедійну систему.
Компанія не розкрила багато подробиць щодо інтер’єру, але вищі комплектації пропонують оббивку з Алькантари та шкіри Nappa кольору коричневий Крільйо, а також вставки з коричневого ясеня. До переліку оснащення також входять підігрів передніх сидінь, бездротова зарядка для смартфона та аудіосистема Focal з 14 динаміками.
Простір у багажнику залежно від типу приводу
- Об’єм багажного відділення залежить від силової установки.
- Гібридна версія вміщує 430 літрів (15,2 куб. фути).
- У плагін-гібридної (гібрид із зарядкою від мережі) показник менший — 360 літрів (12,7 куб. фути).
- А електрична версія пропонує 390 літрів (13,8 куб. фути), займаючи проміжне положення між двома іншими варіантами.
Двигун на будь-який смак
Повністю електрична версія N°4 E-Tense оснащена батареєю ємністю 58,3 кВт·год та електродвигуном потужністю 210 к.с. (157 кВт / 213 к.с.) із крутним моментом 343 Нм (253 фунт-футів). Це забезпечує автомобілю загальний запас ходу за циклом WLTP до 450 км (280 миль). Коли заряд батареї низький, швидкісний зарядний пристрій потужністю 120 кВт може зарядити її з 20% до 80% приблизно за 30 хвилин.
Гібрид із зарядкою — новий рівень технологій
Модель N°4 Plug-In Hybrid поєднує турбований чотирициліндровий бензиновий двигун з електродвигуном, інтегрованим у нову сімиступеневу коробку передач із подвійним зчепленням.
Їх підтримує нова батарея ємністю 14,6 кВт·год, яка збільшує запас ходу на електротязі на 30%.
Плагін-гібрид: більше потужності, більше електротяги
Якщо перейти до цифр, PHEV-версія (Plug-In Hybrid) має сумарну потужність 222 к.с. (165 кВт / 225 к.с.) та 360 Нм (265 фунт-футів) крутного моменту. Це дозволяє моделі розганятися від 0 до 100 км/год за 7,1 секунди, що на 0,3 секунди швидше, ніж у попередника.Крім покращеної динаміки, хетчбек може долати до 81 км (50 миль) виключно на електротязі у комбінованому режимі — чудовий показник для щоденних поїздок містом.
Класичний гібрид — для поціновувачів традиційного підходу
Для тих, хто надає перевагу традиційному досвіду водіння, DS пропонує версію N°4 Hybrid. Вона оснащена турбованим трициліндровим бензиновим двигуном об’ємом 1.2 л та шестиступеневою коробкою передач з подвійним зчепленням, у яку інтегровано електромотор.Сумарна потужність становить 143 к.с. (107 кВт / 145 к.с.) при крутному моменті 230 Нм (170 фунт-футів). У DS зазначають, що під час міського руху водії можуть перебувати в електричному режимі до 50% часу, залежно від стилю водіння та трафіку.