Yangwang U8 L: розкіш на колесах
У наш час вже нікого не здивуєш надзвичайно розкішними позашляховиками, але Yangwang U8 все ж вирізняється серед інших. І не лише завдяки своїм винятковим характеристикам. Нещодавно цей автомобіль навіть привернув увагу губернатора Каліфорнії Ґевіна Ньюсома, який, судячи з усього, залишився приємно вражений.
Ще більший і розкішніший
Втім, видно, підрозділ преміумкласу компанії BYD вирішив, що оригінальний U8 — це ще не межа розкоші. Тепер з’явилася нова, ще довша та дорожча версія — Yangwang U8 L.
За останніми даними з Китаю, U8 L має величезну колісну базу — 3 250 мм (127,9 дюйма). Це на 200 мм (7,8 дюйма) більше за базову модель. Така довжина дозволила реалізувати ексклюзивну конфігурацію сидінь 2+2+2, що додає відчуття салону приватного літака під час щоденних поїздок до школи чи відпочинку в горах. На жаль, фото інтер’єру поки що не оприлюднені, тож можна лише уявити, якими будуть крісла другого ряду.
Блискучий ззовні
Очевидні зміни торкнулися й екстер’єру нового флагмана. Для початку, логотип Yangwang на решітці радіатора та емблема ззаду можуть бути вкриті 24-каратним золотом.Також дизайнери створили нові 23-дюймові ковані диски, які мають плаваючі центральні ковпаки — як у Rolls-Royce. Ці диски взуті в ширші шини, ніж у стандартної версії.
Менше брутальності, більше елегантності
Ззаду інженери прибрали кріплення для запасного колеса, що зробило силует більш витонченим і престижним. Новий дизайн задньої частини надає автомобілю вигляду представницького лімузина, зменшуючи асоціації з класичними позашляховиками.
Yangwang U8 L — це справжнє втілення статусу, розкоші та технологій майбутнього в одному кузові.

Перевірена технологія без змін
Під капотом Yangwang U8 L нічого не змінилося — і це добра новина. Як повідомляє китайський портал Autohome, новинка має ту саму силову установку, що й стандартна версія: чотири електромотори, бензиновий двигун-генератор об’ємом 2,0 літра з турбонаддувом та акумуляторна батарея ємністю 49,05 кВт·год.
Сумарна потужність сягає 1 180 к.с. (880 кВт), а крутний момент — 1 280 Н·м (944 фунт-футів). Усі унікальні можливості U8 залишилися — серед них:
- амфібійний режим — автомобіль може плавати у воді,
- танковий розворот — кожне колесо має окремий мотор і може обертатися незалежно.
Готується до виробництва
Світ вперше побачив U8 L на Шанхайському автосалоні, а випуск моделі заплановано на кінець цього року.
Очікується, що ціна стартуватиме приблизно з 1,5 мільйона юанів, що дорівнює близько 205 000 доларів США за нинішнім курсом. Це чимало як для китайського SUV, однак це вдвічі дешевше за Rolls-Royce Cullinan, який у США коштує від 400 000 доларів.А якщо врахувати оздоблення золотом та здатність плисти по воді, така покупка може здаватися навіть вигідною.
Yangwang U8 L — це не просто ще один розкішний позашляховик. Це демонстрація того, як далеко можуть зайти китайські автовиробники в поєднанні інновацій, дизайну та престижу.
