Один із найстаріших заводів Nissan завершує роботу
— 31.07.2025Компанія Nissan оголосила про закриття заводу CIVAC, де зібрали понад 6 мільйонів авто.
Різниця між заявленим і реальним запасом ходу електромобіля
Навіть найзапекліші шанувальники електромобілів скажуть вам, що часто існує велика різниця між тим запасом ходу, який обіцяють виробники, і тим, що ви отримуєте насправді.Запас ходу електромобіля залежить від багатьох факторів: зовнішньої температури, стану шин, плавності розгону і швидкості руху на трасі.
Особистий досвід і очікування
З власного досвіду скажу: немає нічого гіршого, ніж отримати набагато менший запас ходу, ніж очікував, особливо коли потрібно швидко подолати велику відстань.Проте багато сучасних електромобілів насправді перевищують заявлені оцінки запасу ходу, які дає Агентство з охорони навколишнього середовища (EPA) або самі виробники – навіть на трасі.
Як тестують запас ходу електромобілів
Consumer Reports вже давно проводить тести запасу ходу електромобілів, їздячи на них зі швидкістю шосе, поки батарея не розрядиться повністю.Це дуже жорсткий тест, який закінчується тим, що автомобіль забирають на евакуаторі до зарядної станції, адже батарея повністю розряджена.
На сьогодні Consumer Reports провів понад 30 таких тестів, розряджаючи електромобілі від 100% до 0%. (І знову ж таки, з власного досвіду – оформлення 30 рахунків за евакуацію може бути непростим завданням для багатьох видань.)
Останній тест видання показав значне покращення запасу ходу на трасі та стабільність результатів.
«Більшість автомобілів, які не дотягнули до заявлених показників EPA, втрачали лише кілька миль запасу ходу»,
— повідомили в Consumer Reports.Особливо відзначився одним із найгірших порушників Ford F-150 Lightning. «Його батарея розрядилася всього за 270 миль — на 50 миль менше від оцінки EPA», — зазначили в CR.
Це не дивує. Ford F-150 Lightning — відмінний електричний пікап, але він великий, важкий і аеродинамікою нагадує цеглину. У мене також був неприємний випадок з цим авто.
Проте останній тест Consumer Reports показав кількох несподіваних переможців, які у деяких випадках значно перевищили заявлений EPA запас ходу.
Одним із лідерів став BMW iX, який проїхав 370 миль, хоча за заявою мав лише 309 миль. Ще кращий результат у седана Mercedes-Benz EQS 580. Цей електричний чотирьохдверний автомобіль, хоч і має суперечливий дизайн, став королем запасу ходу, пройшовши 380 миль на трасі. Хоч це й лише на 9 миль більше за рейтинг EPA, але це найкращий результат серед усіх учасників тесту.
Загалом BMW показала відмінні результати у тестах Consumer Reports. BMW i4 перевищив свою оцінку EPA на трасі аж на 51 милю, а i5 — майже не відстав, додавши 45 миль.
Навіть Hyundai Ioniq 5 N показав кращий запас ходу, ніж очікувалося — на 15 миль більше, що дуже добре враховуючи його потужність і динаміку.
Цікаво, що Lucid Air Touring — один із найефективніших і з найбільшим запасом ходу електромобілів на американському ринку — відстав від заявленого запасу ходу на 33 милі.