
Бензиновий Escalade б’є рекорди
— 02.07.2025 / 9:15- Продажі Cadillac Lyriq продовжують падати, і в другому кварталі вони знизилися на 31,2%.
- Бренд спостерігає «високий» попит на моделі Optiq, Vistiq та Escalade IQ.
- Продажі моделей з бензиновими двигунами зросли, за винятком CT4 та XT4.
Продажі Cadillac Lyriq падають, але електрокари бренду все ще лідирують
Слабкі результати Lyriq у другому кварталі
Електричний кросовер Cadillac Lyriq довго залишався яскравим прикладом успіху бренду. Але у другому кварталі цього року його продажі різко впали на 31,2%, до 5 017 авто. Це стало продовженням невдалого першого кварталу. За підсумками півріччя продажі Lyriq знизились на 28,8% і склали лише 9 317 одиниць.
Кожен четвертий Cadillac — електричний
Попри падіння Lyriq, майже 25% усіх проданих Cadillac у першій половині року були електромобілями. Це найвищий показник серед преміальних брендів, що мають повну лінійку моделей. У другому кварталі Cadillac став лідером за часткою ринку серед люксових електрокарів.
Нові моделі мають попит
Компанія зазначає, що спостерігає «високий початковий попит» на нові електричні моделі: Optiq, Vistiq та Escalade IQ.
- Optiq розійшовся тиражем 3 224 авто.
- Vistiq знайшов 1 744 покупці.
- Escalade IQ доставили 1 810 клієнтам. Стартова ціна цієї моделі для 2025 року — від $130 090.
На підході ще більше електрокарів
Незабаром Cadillac планує представити ще кілька електричних новинок. Серед них спортивна версія Lyriq-V, Optiq-V та подовжений Escalade IQL. Останній надійде у продаж вже цього літа і коштуватиме від $132 795. Авто матиме запас ходу до 740 км і зможе розганятись від 0 до 96 км/год лише за 4,7 секунди.
Хоч продажі Lyriq й падають, Cadillac продовжує робити ставку на електромобілі. Нові моделі вже мають попит, а бренд залишається серед лідерів на ринку люксових EV.
Продажі Cadillac: бензиновий Escalade лідирує, седани та кросовери старіють
Escalade тримає марку
Найбільш продаваною моделлю Cadillac у другому кварталі став бензиновий Escalade. За цей час клієнти придбали 11 692 авто. Це на 16,1% більше, ніж торік. Експерти вважають, що зростання пов’язане з оновленням моделі. Facelift зробив Escalade більш сучасним і привабливим для покупців.
XT4 втрачає позиції, XT5 та XT6 зростають зовсім трохи
Кросовер XT4 продався гірше: його продажі впали на 22,2%. Натомість XT5 та XT6 змогли показати невеликий приріст. Утім, усі три моделі вже давно на ринку. Вони застаріли й потребують оновлення. Особливо складна ситуація з XT6 — трирядним кросовером, який незабаром знімуть із виробництва для Північної Америки.
Седани: успіх CT5 і падіння CT4
Серед седанів новини різні. Продажі CT5 зросли на 9%, до 4 187 одиниць. А от молодший CT4 втратив майже п’яту частину продажів: мінус 19,1%, до 1 430 авто.
Попри успіх Escalade, модельна лінійка Cadillac поступово старіє. Нові електричні моделі зберігають інтерес покупців, але бензинові кросовери та седани потребують оновлення, аби конкурувати на ринку.