Volkswagen показав майбутнє T-Roc
— 19.08.2025Volkswagen показав перше зображення нового T-Roc з гібридним двигуном.
Mercedes-AMG W206 C63 знову отримав V8
Новий W206 Mercedes-AMG C63 S став конкурентом для BMW M3, але його чотирициліндровий гібридний двигун не сподобався фанатам марки. Багато хто сумує за старим V8, адже перехід на маленький гібридний мотор виявився занадто різким.
Повернення легендарного V8
До появи нового мотору фанатам C63 доводиться шукати альтернативи в тюнінг-ательє. Лідером серед них є німецька компанія Vuk Manufaktur. Вона вже перетворила W206 C63 із чотирициліндрового гібрида на справжнього V8-монстра.
Що отримали фанати
Тепер автомобіль знову має потужний V8, який робить його спортивним і агресивним, як старі моделі. Завдяки цьому тюнінгу шанувальники C63 можуть відчути ту саму драйвову насолоду, за яку вони любили попередні покоління.
Агресивний V8 у новому широкому кузові
Vuk Manufaktur повертає V8 для C63
На початку цього року німецька компанія Vuk Manufaktur представила новий Mercedes-AMG C63 із довгоочікуваним 4.0-літровим V8 з подвійним турбонаддувом. За словами тюнера, це перший у світі W206 C-Class із V8. Робота над проєктом тривала два роки, адже замінити складну гібридну систему C63 на V8 виявилося непростим завданням.
Агресивний широкий кузов
Тепер Vuk показала новий драматичний обвіс для цього C63, який зовні підкреслює потужність V8. Комплект називається Vuk EVOlutionX і явно надихнений легендарним Mercedes 190E Evolution II.
Спереду з’явився великий спліттер з опорними стійками, а на чорній решітці замість логотипа Mercedes стоїть знак Vuk. Бокові крила стали значно ширшими, а на кузові повернули культову емблему “V8 BITURBO” замість стандартної “TURBO E PERFORMANCE”. Шестипроменеві колеса із синіми акцентами нагадують 190E, як і нові пороги.
Потужний задній вигляд
Новий задній спойлер виглядає дуже масивно і точно приверне увагу шанувальників Mitsubishi Lancer Evo, але це ще одна алюзія на 190E. Тепер цей C63 — єдиний, який повністю виправдовує наявність чотирьох вихлопних труб.
Скільки потужності має новий C63?
Vuk Manufaktur поки не розкрила точну потужність свого нового C63 з V8. Для порівняння, попереднє покоління C63 у версії «S» видавало до 503 к.с. та 700 Н·м крутного моменту.
Хоча ці цифри виглядають скромно поруч із новим гібридним C63, який розвиває 671 к.с. сумарно, багато фанатів AMG готові пожертвувати частиною потужності заради неповторного звуку V8.
Втім, навряд чи тюнінгований Vuk C63 зможе розігнатися від 0 до 100 км/год так само швидко, як стандартний C63 — близько трьох секунд, показують незалежні тести.
Чотирициліндровий гібрид не замінив любов до V8
«Технічно, цей чотирициліндровий двигун — один із найсучасніших у серійних автомобілях», — нещодавно заявив інсайдер з Mercedes. «Він також дуже потужний. Але, попри це, він не припав до душі нашим традиційним клієнтам. Ми це помітили».
Хоча наступний C63 не обов’язково отримає V8, очікується, що Mercedes-AMG не погодиться на менше, ніж шестициліндровий двигун, з огляду на прохолодну реакцію на нинішню чотирициліндрову гібридну модель.
Поки цього не сталося, тюнери на кшталт Vuk Manufaktur створюють W206 C63 S із V8, яким мав би бути автомобіль від Mercedes-AMG спочатку. Всього планується випустити лише 63 таких C63 із V8, але ціна поки невідома.