Авто новини в Україні – autonews.net.ua

GV60 Magma: від концепту до серійного авто

Genesis виходить у сегмент спортивних автомобілів

Корейський бренд Genesis планує скласти конкуренцію BMW M, Mercedes AMG та Audi RS. Компанія готується випускати не тільки потужні дорожні автомобілі, а й брати участь у престижних автоспортивних змаганнях.

Перший крок – GV60 Magma

Першою моделлю стане GV60 Magma. Рік тому він був представлений у вигляді концепту, а зараз готується до серійного виробництва. Автомобіль обіцяє поєднувати стильний дизайн із високою продуктивністю.

Спорт і дорога разом

Genesis хоче не просто продавати швидкі автомобілі, а створити повноцінну спортивну лінійку. Це означає участь у перегонах та запуск спеціальних версій для доріг, що додасть бренду престижу і приверне фанатів швидких машин.

Від концепту до серійного авто: GV60 Magma відкриває шлях

Genesis продовжує свій вихід у світ спортивних автомобілів. Першою моделлю стане GV60 Magma, яка з концепту перетворюється на серійне авто.

Фокус на автоспорт

Бренд готує власну гоночну програму, яка зосереджена на перегонах на витривалість. Уже наступного року команда Genesis Magma Racing вийде на старт серії WEC зі своїм гіперкаром GMR-001.

Плани на майбутнє

У 2027 році GMR-001 змагатиметься у серії IMSA. Щоб підготувати команду, на цьогорічній 24-годинних перегонах Ле-Ман Genesis вперше інтегрувала багато членів своєї команди та пілотів у склад іншої команди – IDEC Sport, яка виступає в класі LMP2. Це допомогло отримати цінний досвід для власних перегонів.

Спочатку гоночні авто, потім дорожні

GV60 Magma для доріг буде тісно пов’язаний з електромобілем Hyundai Ioniq 5 N. І це нормально. Ioniq 5 N вже відомий як дуже швидкий і веселий електрокар. Він має цікаві функції, як-от віртуальна коробка передач та «звук двигуна». Потужність двох моторів – 601 к.с., а крутний момент можна налаштовувати за допомогою системи векторизації.

Magma – це щось інше

Проте GV60 Magma відчуватиметься зовсім інакше. Його завдання відрізняється від Hyundai N. Magma створений для більшої спортивності та гоночного духу, поєднуючи досвід трас із потужністю для доріг.

Чим Magma відрізняється від Hyundai N

Ми поспілкувалися з Тайроном Джонсоном, який очолює Європейський технічний центр Hyundai-Genesis-Kia. Раніше він працював над Ioniq 5 N та Ford Focus RS 2016 року.

За словами Джонсона, Hyundai N – це «шукач кутів», орієнтований на трасу. Magma ж має іншу місію.

«GV60 Magma – це більш розкішний і витончений автомобіль. Він має бути потужним, але не обов’язково найпотужнішим у класі», – пояснює він.

Важливість програмного забезпечення

Різницю між двома автомобілями можна досягти за допомогою програмного забезпечення, навіть якщо їхні механічні характеристики схожі. «Я працюю в цій індустрії 40 років. Раніше все вирішувала механіка, тепер усе залежить від софту», – каже Джонсон.

Розробка та майбутнє

GV60 Magma спроєктований у Кореї, але надалі всі дорожні автомобілі Magma будуть розроблятися його європейською командою. Важливо зберегти невелику вагу, щоб авто залишалося маневровим і зберігало хорошу дальність ходу.

Що далі для Genesis Magma

Компанія вже показала концепт GV80 Coupe Magma, тож можна очікувати серійну версію цього автомобіля. Як бренд, Magma не обмежиться лише електромобілями, навіть якщо перша модель буде повністю електричною.

Плани щодо інших типів авто

Genesis також офіційно заявила, що продаватиме EREV-моделі – з більшим запасом ходу та більшою буксирною здатністю, ніж у звичайних електрокарів. Чи отримають ці автомобілі «Magma-версію», поки невідомо.

Нові кольори та дизайн

Можна бути впевненим, що автомобілі Magma будуть доступні не лише в яскраво-помаранчевому кольорі шоу-кару. За словами компанії, цей колір символізує «впевнений та пристрасний характер Кореї».

👁 5
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності