Податковий кредит підштовхнув Tesla, але флагмани підвели
— 03.10.2025Продажі Tesla у третьому кварталі зросли, адже покупці кинулися у шоуруми перед закінченням податкового кредиту на електромобілі.
Mazda BT-50 для Австралії: новий мотор, більше тяги і менше витрат
Mazda підсилила свій пікап BT-50 для австралійського ринку, додавши новий дизельний двигун. Це оновлення не просто про цифри — тепер «робоча конячка» стала потужнішою, економнішою та ще впевненішою на бездоріжжі.
Новий двигун — більше сил і тяги
Головна новина — поява свіжого 2,2-літрового турбодизеля, який замінив старий 1,9-літровий агрегат. Тепер під капотом 161 к.с. та 400 Нм крутного моменту. Це плюс 13 к.с. і 50 Нм порівняно з попередником.
У парі з ним працює новий 8-ступеневий «автомат», а привід можна обрати: лише на задні колеса або повний.
Економія пального і менше викидів
Mazda обіцяє: новий мотор допомагає знизити витрату пального на 0,7 л/100 км, а викиди CO₂ — на 17 г/км.
У базовій версії XS виграш скромніший — лише 0,1 л і 1 г/км, але навіть тут відчувається користь від модернізації.
Для тих, хто хоче максимум
Для прихильників більшої потужності залишився 3,0-літровий дизель із віддачею 187 к.с. та 450 Нм. Він отримав систему Idle Stop, яка ще більше економить паливо — від 0,2 до 0,9 л/100 км у різних режимах.
А головне — тепер усі версії BT-50 можуть тягнути до 3 500 кг. Це золотий стандарт серед пікапів, тож Mazda нічим не поступається конкурентам.
Враження
Mazda BT-50 завжди була практичним і надійним пікапом, але з новим двигуном вона отримала додатковий драйв і впевненість. Це авто, яке однаково впевнено почувається на шосе, у місті й на бездоріжжі. А головне — тепер воно дає власнику більше сили й менше витрат.
Mazda BT-50 у Австралії: новий дизель для базової версії
BT-50 отримав новий 2,2-літровий турбодизель, який робить робочого «коня» ще потужнішим і економічнішим. В Австралії він доступний лише у базовій комплектації XS, але можливостей вистачає для будь-яких завдань.
Базовий робочий варіант із вибором кузова
Новий дизель 2,2 л встановлюється виключно на XS, базову версію BT-50. Проте покупцям пропонують вибір між Single Cab Chassis, Dual Cab Chassis і Dual Cab Pickup.
Технології навіть у базі
Незважаючи на робоче призначення, базова версія оснащена сучасними опціями:
Цього вистачає для повсякденної роботи, хоча для любителів «топових фішок» все ж доведеться дивитися на дорожчу версію SP.
Ціни та доступність
Продаж оновленого BT-50 почнеться у жовтні. Ціна моделей з новим дизелем 2,2 л на AU$1,500 (≈$1,000) вища, ніж у старих 1,9-літрових версій, але все одно на AU$2,500 ($1,600) дешевша, ніж еквівалентні 3,0-літрові варіанти.
Враження
Даже базова версія BT-50 тепер виглядає сучасно і впевнено. Новий мотор додає драйву та витривалості, а зручні технології роблять робочий день комфортнішим. Цей пікап готовий до будь-яких завдань і водночас залишається економічним.
Isuzu також підсилила D-Max і MU-X новим дизелем
Isuzu приєдналася до оновленого «двійника» Mazda BT-50, додавши 2,2-літровий турбодизель у свої австралійські D-Max та MU-X.
Новий мотор робить авто потужнішим і економнішим, а ціна при цьому приблизно на AU$2,000 ($1,300) нижча, ніж у аналогічних 3,0-літрових версіях.
Isuzu D-Max трохи доступніший за свого «близнюка» Mazda, і доступний навіть у топових комплектаціях, таких як X-Rider, що робить його привабливим варіантом для тих, хто шукає комбінацію потужності та сучасного оснащення.
Isuzu D-max 2.2L X-Rider 4×4