Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Mazda і Isuzu оновили свої пікапи новим дизелем

  • Mazda BT-50 отримала новий 2,2-літровий турбодизель в Австралії.
  • Він потужніший та економічніший за попередній 1,9-літровий дизельний двигун.
  • Агрегат доступний лише у базовій комплектації XS з кількома варіантами кузова.

Mazda BT-50 для Австралії: новий мотор, більше тяги і менше витрат

Mazda підсилила свій пікап BT-50 для австралійського ринку, додавши новий дизельний двигун. Це оновлення не просто про цифри — тепер «робоча конячка» стала потужнішою, економнішою та ще впевненішою на бездоріжжі.

Новий двигун — більше сил і тяги

Головна новина — поява свіжого 2,2-літрового турбодизеля, який замінив старий 1,9-літровий агрегат. Тепер під капотом 161 к.с. та 400 Нм крутного моменту. Це плюс 13 к.с. і 50 Нм порівняно з попередником.

У парі з ним працює новий 8-ступеневий «автомат», а привід можна обрати: лише на задні колеса або повний.

Економія пального і менше викидів

Mazda обіцяє: новий мотор допомагає знизити витрату пального на 0,7 л/100 км, а викиди CO₂ — на 17 г/км.
У базовій версії XS виграш скромніший — лише 0,1 л і 1 г/км, але навіть тут відчувається користь від модернізації.

Для тих, хто хоче максимум

Для прихильників більшої потужності залишився 3,0-літровий дизель із віддачею 187 к.с. та 450 Нм. Він отримав систему Idle Stop, яка ще більше економить паливо — від 0,2 до 0,9 л/100 км у різних режимах.

А головне — тепер усі версії BT-50 можуть тягнути до 3 500 кг. Це золотий стандарт серед пікапів, тож Mazda нічим не поступається конкурентам.

Враження

Mazda BT-50 завжди була практичним і надійним пікапом, але з новим двигуном вона отримала додатковий драйв і впевненість. Це авто, яке однаково впевнено почувається на шосе, у місті й на бездоріжжі. А головне — тепер воно дає власнику більше сили й менше витрат.

Mazda BT-50 у Австралії: новий дизель для базової версії

BT-50 отримав новий 2,2-літровий турбодизель, який робить робочого «коня» ще потужнішим і економічнішим. В Австралії він доступний лише у базовій комплектації XS, але можливостей вистачає для будь-яких завдань.

Базовий робочий варіант із вибором кузова

Новий дизель 2,2 л встановлюється виключно на XS, базову версію BT-50. Проте покупцям пропонують вибір між Single Cab Chassis, Dual Cab Chassis і Dual Cab Pickup.

  • Шасі комплектуються 17-дюймовими сталевими дисками.
  • Версія Pickup отримує легкосплавні диски для стильнішого вигляду.

Технології навіть у базі

Незважаючи на робоче призначення, базова версія оснащена сучасними опціями:

  • LED-фари
  • 8-дюймовий мультимедійний екран з Apple CarPlay і Android Auto
  • Камера заднього виду
  • Адаптивний круїз-контроль зі Stop & Go

Цього вистачає для повсякденної роботи, хоча для любителів «топових фішок» все ж доведеться дивитися на дорожчу версію SP.

Ціни та доступність

Продаж оновленого BT-50 почнеться у жовтні. Ціна моделей з новим дизелем 2,2 л на AU$1,500 (≈$1,000) вища, ніж у старих 1,9-літрових версій, але все одно на AU$2,500 ($1,600) дешевша, ніж еквівалентні 3,0-літрові варіанти.

Враження

Даже базова версія BT-50 тепер виглядає сучасно і впевнено. Новий мотор додає драйву та витривалості, а зручні технології роблять робочий день комфортнішим. Цей пікап готовий до будь-яких завдань і водночас залишається економічним.

Isuzu також підсилила D-Max і MU-X новим дизелем

Isuzu приєдналася до оновленого «двійника» Mazda BT-50, додавши 2,2-літровий турбодизель у свої австралійські D-Max та MU-X.

Новий мотор робить авто потужнішим і економнішим, а ціна при цьому приблизно на AU$2,000 ($1,300) нижча, ніж у аналогічних 3,0-літрових версіях.

Isuzu D-Max трохи доступніший за свого «близнюка» Mazda, і доступний навіть у топових комплектаціях, таких як X-Rider, що робить його привабливим варіантом для тих, хто шукає комбінацію потужності та сучасного оснащення.

Isuzu D-max 2.2L X-Rider 4×4

👁 23
Позначки:

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності